יום שישי , 26 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> החברים מתחפשים להארי כדי לבלבל האויב

החברים מתחפשים להארי כדי לבלבל האויב

החברים מתחפשים להארי כדי לבלבל האויב הרמטכ"ל הבריטי החליט כי הנסיך הארי יוצב בעיראק למרות החשש לחייו, וחבריו מעודדים אותו בהומור: עוטים פאות ג'ינג'יות וחולצות עליהן כתוב "אני הארי" לאחר שהוחלט כי הנסיך הארי יוצב יחד עם חבריו לנשק בעיראק, הללו נעזרים במעט הומור בריטי כדי לעודד אותו ולהפיג במעט את המתח. אתמול דווח כי הם החליטו ללבוש חולצות עליהן כתוב ...

החברים מתחפשים להארי כדי לבלבל האויב

הרמטכ"ל הבריטי החליט כי הנסיך הארי יוצב בעיראק למרות החשש לחייו, וחבריו מעודדים אותו בהומור: עוטים פאות ג'ינג'יות וחולצות עליהן כתוב "אני הארי"

לאחר שהוחלט כי הנסיך הארי יוצב יחד עם חבריו לנשק בעיראק, הללו נעזרים במעט הומור בריטי כדי לעודד אותו ולהפיג במעט את המתח. אתמול דווח כי הם החליטו ללבוש חולצות עליהן כתוב "אני הארי" בכדי לבלבל את האויב, וכי כל חברי הצוות רכשו פאות שיער ג'ינג'יות, ואמרו כי יחבשו אותן בעיראק.

החברים מבהירים בהומור כי אמצעים אלה יקשו על המורדים החמושים לזהות מי מבין 12 חיילי הצוות הוא הנסיך עצמו. מבסיס חיל הפרשים נמסר כי הסגן אדום השיער בן ה-22 מצא את הבדיחות האחרונות "הורסות מצחוק".

במציאות, מן הסתם, הגברים הצעירים יודעים כי הם יהיו מנועים מלחבוש את הפאות וללבוש את החולצות ברחובות עיראק, אבל הם גם יודעים כי הדבר מהווה אתנחתא קומית למצב המתוח ומקל על הרגעים המתוחים למדי לנסיך ולפלוגה כולה.

אתמול הודיע הרמטכ"ל הבריטי, סר ריצ'רד דאנאט, כי החליט שהנסיך הארי יוצב בעיראק, חרף החשש שיהפוך למטרות של מחבלים וצלפים עיראקים, זאת על רקע המחלוקות שהנושא עורר לאחרונה בממלכה הבריטית. הארי עצמו הביע רצון עז לשרת את המדינה בחזית ורואה בכך את חובתו, כפי שאמר בלא מעט ראיונות וכפי שציטטו אותו בעבר חבריו.

החברה האוהבת קנתה שעון

על פי דיווחים שונים בממלכה, הנסיך הארי התענג מהבעת התמיכה שהפגינו כלפיו, כשהמחלוקת סביב הצבתו בחזית הקדמית בעיראק לא יורדת מסדר היום הציבורי. רק בשבוע האחרון הראה סקר של העיתון "סטאר" בבריטניה כי רוב האזרחים תומכים בהצבת הנסיך בחזית המלחמה.

ולא רק החברים מביעים את תמיכתם ואהבתם לנסיך, גם חברתו מזה שנתיים וחצי צ'לסי, קנתה לו מתנת פרידה לקראת היציאה לקרבות. צ'לסי הוציאה מכיסה 20 אלף לירות שטרלינג, וקנתה לאהוב לבה שעון יוקרתי בו חשק הנסיך מזה זמן מה. מדובר

בשעון מצופה יהלומים של המעצבים היוקרתיים ג'ייקוב ושות', שאת העיצובים האקסלוסייבים שלהם עונדים גם סלבריטאים כמו דייויד בקאהם, מדונה וג'ניפר לופז.

חבריהם של בני הזוג מספרים כי הם עצובים מכך שיאלצו להיפרד לחצי שנה, התקופה בה הנסיך אמור לשרת רחוק מהבית, והוסיפו כי צ'לסי קנתה לו מתנה במטרה לשמח את לבו. מוקדם יותר, בנאום פרידה נראו מאוהבים ואוחזים ידיים, ובדברי הפרידה שנשא הוא קרא לחברתו "מתוקתי" ו"בחורה נהדרת", והדגיש כי הוא גאה לצאת ולשרת את ארצו בעיראק.

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שתיים × 4 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com