יום שישי , 26 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> מתקפה בראש הכותרות

מתקפה בראש הכותרות

מתקפה בראש הכותרות עיתוני אירופה מדווחים בהרחבה על ההתפתחויות בגבול הצפון. עיקר הביקורת מגיעה מצרפת מרבית העיתונים באירופה לא שמו את ההתפתחויות האחרונות של הלחימה בלבנון בכותרות הראשיות שלהם, אולם כמעט בכל אתרי האינטרנט של העיתונים המובילים אפשר למצוא בראש העמודים את הדיווחים האחרונים מהחזית, כאשר עיקר התמונות הן של תוצאות התקיפות הישראליות בלבנון. – לחימה בצפון – סיקור מיוחד ב-nrg ...

מתקפה בראש הכותרות

עיתוני אירופה מדווחים בהרחבה על ההתפתחויות בגבול הצפון. עיקר הביקורת מגיעה מצרפת

מרבית העיתונים באירופה לא שמו את ההתפתחויות האחרונות של הלחימה בלבנון בכותרות הראשיות שלהם, אולם כמעט בכל אתרי האינטרנט של העיתונים המובילים אפשר למצוא בראש העמודים את הדיווחים האחרונים מהחזית, כאשר עיקר התמונות הן של תוצאות התקיפות הישראליות בלבנון.

– לחימה בצפון – סיקור מיוחד ב-nrg מעריב

הכותרות הראשיות של העיתונים בבריטניה עוסקים במעצרו של הלורד לוי, מקורבו של ראש הממשלה טוני בלייר. עם זאת, בכמה עיתונים יש התייחסות להסלמה בצפון ישראל גם בעמוד הראשי. "חטיפת החיילים היתה 'צעד מלחמתי', אומרת ישראל", נכתב בעמודו הראשי של "הגרדיאן".

הכותרת של עיתון "הטיימס" היא "זו מלחמה, אומרת ישראל לאחר שחיילים נחטפו". במאמר תחת הכותרת "בני ערובה פוליטיים", נכתב כי המצב בישראל מסוכן ויכול להסתבך ולצאת משליטה באופן מוחלט, בייחוד לאחר שישראל כבר פועלת בעזה.

"לאחר שחיזבאללה נכנס באופן נועז אל קווי הקו הכחול שמפריד בין ישראל ללבנון בצעד פרובוקטיבי ביותר מזה זמן מה, ופותח חזית שנייה המחייבת את ישראל לתקוף שתי חזיתות קשות בו זמנית, זו מלכודת, ועדיין ראש הממשלה הישראלי נאלץ לנקוט בפעולות חזקות", נכתב במאמר. "לישראל יש מסורת מכובדת: 'לעשות ככל יכולתה עבור האזרחים שלה במדים', אבל ישראל מוכרחה להימנע מלהפוך לבת ערובה של עצמה".

קושרים בין לבנון לעזה

באתר האינטרנט של העיתון הצרפתי "לה-מונד" נמצאים הדיווחים על המתרחש בלבנון בראש העמוד, כולל כל העדכונים האחרונים. בידיעה עצמה לא מוסתרת הביקורת על ישראל, כאשר הגינוי הצרפתי להפצצות הישראליות זוכה להבלטה.

העיתון הספרדי "אל-פאיס" שם בראש העיתון שלו את הדיווחים על המצב בישראל תחת הכותרת "ישראל מרחיבה ללבנון את פעילותה הצבאית לאחר התקפה של חיזבאללה". במקביל ממשיך העיתון לסקר באתר האינטרנט שלו את האירועים האחרונים,

כולל תקיפת שדה התעופה בביירות וירי הקטיושות לעבר צפון ישראל.

הידיעה הראשית של אתר האינטרנט של "דר שפיגל" הגרמני עוסק אף הוא בהתרחשויות בצפון. תחת הכותרת "ישראל רוצה לנתק את לבנון מהעולם" מדווח האתר בהרחבה על ההתקפות הישראליות ברחבי לבנון, אך בקצרה יחסית על ירי הקטיושות לעבר צפון ישראל. במקביל מדווח באותה ידיעה גם על התקיפות האחרונות של חיל האוויר בעזה, וזאת בניגוד לעיתונים האחרים שמפרידים בין הידיעות.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ שמונה = 16

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com