יום שישי , 26 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "רה"מ הורה לחסל ראשי חמאס"

"רה"מ הורה לחסל ראשי חמאס"

"רה"מ הורה לחסל ראשי חמאס" ה"סאנדיי טיימס" מדווח: אולמרט ופרץ הורו לראשי מערכת הביטחון לפגוע בהנהגת ארגון החמאס אור ירוק לסיכולים ממוקדים? עיתון ה"סאנדיי טיימס" הבריטי מפרסם הבוקר כי ראש הממשלה, אהוד אולמרט, הורה לראשי כוחות הביטחון להפוך את ראשיה של תנועת החמאס, למטרה. מקורות ביטחוניים מסרו לעיתון כי ההחלטה לחסל את הצמרת הפוליטית של החמאס התקבלה על ידי רה"מ ...

"רה"מ הורה לחסל ראשי חמאס"

ה"סאנדיי טיימס" מדווח: אולמרט ופרץ הורו לראשי מערכת הביטחון לפגוע בהנהגת ארגון החמאס

אור ירוק לסיכולים ממוקדים? עיתון ה"סאנדיי טיימס" הבריטי מפרסם הבוקר כי ראש הממשלה, אהוד אולמרט, הורה לראשי כוחות הביטחון להפוך את ראשיה של תנועת החמאס, למטרה. מקורות ביטחוניים מסרו לעיתון כי ההחלטה לחסל את הצמרת הפוליטית של החמאס התקבלה על ידי רה"מ אולמרט ושר הביטחון, עמיר פרץ, לאחר ירי הרקטות הקלני לעבר שדרות.

בניסיון נוסף לבלום את מטחי רקטות הקסאם הבלתי פוסקים לעבר יישובי הדרום, החליט אולמרט להורות על חיסולה של הנהגת ארגון החמאס, כך מדווח העיתון הבריטי "סאנדיי טיימס". לפי העיתון, התקבלה ההחלטה מיד לאחר הירי הקטלני לעבר שדרות, בו נהרגה פאינה סלוצקר, תושבת העיר.

שינוי המדיניות, מדווח העיתון, הותווה על ידי שר הביטחון, שפרץ בבכי כאשר גילה כי אחד ממאבטחיו נפצע אף הוא בירי לעבר שדרות. "ישראל נחושה להבטיח שההנהגה הפוליטית בעזה, בגדה המערבית ובחו"ל לא תחמוק יותר מאחריות", כך, לטענת העיתון, החליטו אולמרט ופרץ.

מוקדם יותר אתמול קרא גם השר לאיום אסטרטגי, אביגדור ליברמן, לפגיעה בראשי החמאס. "הם צריכים להיעלם", אמר. "כולם צריכים להגיע לגן-עדן".

אלף רקטות מתחילת השנה

ביום חמישי הורה פרץ לראשי מערכת הביטחון להכין תוכניות מבצעיות חדשות ותקיפות, כדי להתמודד עם האיומים מרצועת עזה. פרץ קיים הערכת מצב בלשכתו עם ראשי מערכת הביטחון, במהלכה התייחס להתפתחויות ברצועת עזה ולירי הקסאמים הקטלני.

"אנו ממשיכים את מדיניות הלחץ בדרום", אמר שר הביטחון,

וביקש תוכניות חדשות לטיפול באיום הקסאמים ובאיומים האחרים. פרץ הוסיף כי הוא מצפה שהמגמות ברשות הפלשתינית יביאו לחיזוק המתונים, אחרת, לדבריו, ישראל "תכה בטרור בעוצמה קשה וכואבת".

ואולם, איומיו של שר הביטחון לא השפיעו, ככל הנראה, על הפלשתינים, ששיגרו בסוף השבוע את הרקטה ה-1,000 מתחילת השנה לעבר יישובי הדרום.

במקביל, הצליחו אמש מאות מתושבי העיירה בית-להיא לסכל את הפצצת ביתו של מוחמדויל בארוד, בכיר בארגון "ועדות ההתנגדות העממית". מאות התושבים התגודדו סביב הבית, לאחר שבארוד קיבל התרעה כי ביתו יותקף בתוך 30 דקות. בעקבות האירוע, בוטלה התקיפה על הבית.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שבע + = 12

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com