שבת , 27 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> עצרת למען הכתב החטוף בעזה

עצרת למען הכתב החטוף בעזה

עצרת למען הכתב החטוף בעזה עצרת תמיכה למען שיחרור אלן ג'ונסטון, כתב ה-BBC שנחטף בעזה, התקיימה היום בלונדון, גלאזגו ועזה לפני שעה קלה הסתיימה עצרת תמיכה לשחרורו של שדרן הטלויזיה, אלן ג'ונסטון, שכפי הנראה נחטף בעזה בדיוק לפני שבועיים. ג'ונסטון (44), כתב ה-BBC מאז 1991, מסקר את הנעשה בעזה, מזה שלוש שנים והוא העיתונאי הזר היחידי ברצועה מכלי התקשורת הגדולים. העצרת ...

עצרת למען הכתב החטוף בעזה

עצרת תמיכה למען שיחרור אלן ג'ונסטון, כתב ה-BBC שנחטף בעזה, התקיימה היום בלונדון, גלאזגו ועזה

לפני שעה קלה הסתיימה עצרת תמיכה לשחרורו של שדרן הטלויזיה, אלן ג'ונסטון, שכפי הנראה נחטף בעזה בדיוק לפני שבועיים.

ג'ונסטון (44), כתב ה-BBC מאז 1991, מסקר את הנעשה בעזה, מזה שלוש שנים והוא העיתונאי הזר היחידי ברצועה מכלי התקשורת הגדולים.

העצרת שהתקיימה במקביל בלונדון, בגלאזגו ובעזה. את העצרת בלונדון פתח ראש דסק החדשות בתחנה אשר סיפר לנוכחים את פרטי האירוע החמור. על מסכי ענק ברחבת ה-BBC שודרו תמונות שהועברו בשידור חי מעזה ובהן נראו עיתונאים המביעים סולידריות עם החטוף ומחזיקים את תמונתו. העיתונאים הביעו תקווה וציפייה לשיחרורו המהיר של ג'ונסטון, ובשלושת אתרי העצרת עמדו קולגות, חברים ובני משפחה

דקת דומיה.

העצרת הנוכחית היא חוליה נוספת בשרשרת של אירועים דומים שנועדו להביע הזדהות עם החטוף וקרקיאה נחרצת לשחרורו. מעל למאה עיתונאים, פוליטיקאים ואישי ציבור נטלו חלק בצעדה שהתקיימה ביום ראשון בבירה האנגלית ובעזה קיימו עיתונאים פלסטינים שביתה במטרה להפגין את תמיכתם במאמצי השיחרור.

דרישות מקרב הקהילה הבינלאומית לשחרורו המיידי של ג'ונסטון נמסרות כל העת, בין הדורשים גם הליגה הערבית, ממשלת בריטניה והאיחוד האירופאי.

סיימון ווילסון, ראש הדסק של ה-BBC בירושלים, הביע את הכרת הטובה למאמצים הבינלאומיים והפציר בכל האנשים שיכולים להשפיע לעבוד "באופן בלתי נלאה" להביא לשחרורו של ג'ונסטון.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שבע × = 56

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com