שבת , 27 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> בריטניה: הכוננות הורדה מעט

בריטניה: הכוננות הורדה מעט

בריטניה: הכוננות הורדה מעט משרד הפנים הודיע על הורדת הכוננות ל"חמורה", אך הזהיר כי עדיין יש סכנה לפיגועים בממלכה משרד הפנים הבריטי מסר הבוקר על הורדת הכוננות מפני פיגועי טרור מ"קריטית" ל"חמורה", שמשמעותה שעדיין קיים חשש מפני פיגועים, אם כי לא באופן מיידי. הכוננות הועלתה ביום חמישי שעבר בעקבות סיכול הכוונה לפוצץ עשרה מטוסים באוויר. "יש עדיין איום חמור של התקפה", אמר ...

בריטניה: הכוננות הורדה מעט

משרד הפנים הודיע על הורדת הכוננות ל"חמורה", אך הזהיר כי עדיין יש סכנה לפיגועים בממלכה

משרד הפנים הבריטי מסר הבוקר על הורדת הכוננות מפני פיגועי טרור מ"קריטית" ל"חמורה", שמשמעותה שעדיין קיים חשש מפני פיגועים, אם כי לא באופן מיידי. הכוננות הועלתה ביום חמישי שעבר בעקבות סיכול הכוונה לפוצץ עשרה מטוסים באוויר.

"יש עדיין איום חמור של התקפה", אמר שר הפנים, ג'ון ריד. "רמת האיום היא חמורה, שמשמעותה היא סבירות גבוהה ממתקפת טרור בשלב כלשהו, ואני קורא לציבור להישאר עירני".

גם ארה"ב הורידה את רמת הכוננות הנוגעת לטיסות נכנסות מבריטניה מ"חמורה" ל"גבוהה". השר לביטחון פנים, מייקל צ'רטוף, מסר כי טיסות פנימיות ובינלאומיות יישארו תחת רמת אבטחה גבוהה.

בנמלי התעופה בבריטניה ובארה"ב נמשכות גם המגבלות החמורות על העלאת מטען למטוסים. בעקבות זאת לא יכולים הנוסעים בבריטניה להעלות את מרבית סוגי הנוזלים. מי שמבקש להעלות חלב עבור תינוקות נאלץ לבצע

טעימה של הנוזל. עם זאת, בניגוד להנחיות הראשונות, ניתן כעת להעלות תיק קטן למטוס, מחשב נייד ואפילו מייבשי שיער.

האיסור על העלאת מכשירי טלפון ניידים נותר בעינו. הלילה נאלץ מטוס של חברת בריטיש איירווייס, שהיה בדרכו לנמל התעופה בניו-יורק, לשוב ללונדון לאחר שמכשיר טלפון נייד נמצא על המטוס ללא בעלים.

בינתיים נמשכים העיכובים בטיסות בשל הגברת אמצעי האבטחה. בריטיש איירווייס מקבלת ביקורת על שלא העמידה מספיק אנשי ביטחון כדי להתמודד עם העומס. חברת ריינאייר דורשת מהממשלה להציב כוחות ביטחון נוספים כדי לעזור בבדיקות המחמירות.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ 8 = שתיים עשרה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com