יום רביעי , 24 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> אנגליה: מחנה אימונים בפארק

אנגליה: מחנה אימונים בפארק

אנגליה: מחנה אימונים בפארק העיתון "גרדיאן" מדווח כי חשודים בטרור מקיימים מחנות אימונים בכמה פארקים באנגליה ובווילס הפארקים הלאומיים של באנגליה ובוולס משמשים אתר למחנות אימונים עבור חשודים בטרור – כך מדווח הבוקר העיתון הבריטי "גרדיאן". לפי הדיווח, בלשים חשאיים צפו בקבוצות של עד 20 איש, שחלקם ידועים כבעלי קשרים לקבוצות טרור, כשהם נוטלים חלק באימונים באותם אתרים. האימונים התקיימו ...

אנגליה: מחנה אימונים בפארק

העיתון "גרדיאן" מדווח כי חשודים בטרור מקיימים מחנות אימונים בכמה פארקים באנגליה ובווילס

הפארקים הלאומיים של באנגליה ובוולס משמשים אתר למחנות אימונים עבור חשודים בטרור – כך מדווח הבוקר העיתון הבריטי "גרדיאן".

לפי הדיווח, בלשים חשאיים צפו בקבוצות של עד 20 איש, שחלקם ידועים כבעלי קשרים לקבוצות טרור, כשהם נוטלים חלק באימונים באותם אתרים. האימונים התקיימו באופן ספוראדי במשך כמה שנים, אולם חלק ממחנות האימונים פעלו במשך 12 החודשים האחרונים.

בהתאם לחוק שנכנס לתוקף באפריל ניתן לדרוש מאסר עולם למי שמורשע בהאשמות טרור. לפי העיתון, חברי צוות המעקב שצפה על כמה ממחנות האימונים מאמינים שיש בידם מספיק ראיות לתביעה.

למרות שהעיתון מציין כי ידוע לו המיקום המדויק של המחנה שהיה תחת מעקב, הוא נמנע מלפרסם זאת, אך מוסיף כי הקבוצה לא נראתה מתאמנת בנשק ובחומרי נפץ. עם זאת, המשטרה מאמינה שיש לה עדויות ברורות שהגברים שנצפו התכוננו לביצוע משימה כלשהי ולא בילו בפארק בחופשה.

גם לאימאם לשעבר של מסגד פינסבורי פארק בלונדון, אבו-חמזה, המרצה שבע שנות מאסר  על הסתה לרצח והסתה לשנאה על רקע גזעני יוחסה הפעלת מחנה אימונים בדרום וולס. עדויות על המחנה הגיעו מאסירים במחנה המעצר בגוואנטנמו.

24 חקירות טרור

הפרסום על קיום המחנות מגיעה ביום שבו מודיע שר הפנים הבריטי, ג'ון ריד, על הורדתהכוננות מפני פיגועי טרור מ"קריטית" ל"חמורה", שמשמעותה שעדיין קיים חשש מפני פיגועים, אם כי לא באופן מיידי. כוננות העל נמשכה חמישה ימים, מאז סיכול הכוונה לפוצץ עשרה מטוסים בדרך מלונדון לארה"ב.

אתמול אמר ריד בראיון לרשת השידור בי-בי-סי כי מאז פיגועי יולי אשתקד סוכלו ארבעה פיגועים גדולים

בבריטניה, שהיו יכולים להביא למספר רב של נפגעים. עוד סיפר ריד כי כרגע עוסקים כוחות הביטחון הבריטיים ב-24 חקירות טרור ברחבי הממלכה.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ שלוש = 4

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com