יום שישי , 26 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> פחד ברחובות לונדון

פחד ברחובות לונדון

פחד ברחובות לונדון נער כבן 15 נדקר למוות ממש ליד איצטדיון ווסטהאם בעיר. רק לפני ארבעה ימים נדקר למוות נער אחר אדם רגיס, נער כבן 15, נמצא אתמול בערב מוטל על המדרכה בלונדון כשהוא שותת דם, רק כמה עשרות מטרים מהכניסה לאצטדיון הכדורגל האנגלי ווסטהאם. מקרה דומה התרחש בשכונת יוקרה בצידה השני של הבירה, רק שלושה ימים קודם לכן, כאשר ...

פחד ברחובות לונדון

נער כבן 15 נדקר למוות ממש ליד איצטדיון ווסטהאם בעיר. רק לפני ארבעה ימים נדקר למוות נער אחר

אדם רגיס, נער כבן 15, נמצא אתמול בערב מוטל על המדרכה בלונדון כשהוא שותת דם, רק כמה עשרות מטרים מהכניסה לאצטדיון הכדורגל האנגלי ווסטהאם. מקרה דומה התרחש בשכונת יוקרה בצידה השני של הבירה, רק שלושה ימים קודם לכן, כאשר קודג'י יינגה, נער כבן 16, נרצח כשהלך ברחוב עם חברתו. בשני המקרים מדובר בנערים שחורים. "בכוונתנו להביא את הנאשמים לצדק מהר ככל האפשר" אמר המפקח הכללי, איאן סטיבנסון.

רגיס הפצוע הועבר באמבולנס לבית החולים, אולם הוא מת מפצעיו כשעה וחצי לאחר האירוע. תחילה דווח ב"סקי ניוז" כי הנער נפצע ברגלו, אולם מהמשטרה נמסר כי על גופו נתגלו פצעי דקירה גם במקומות נוספים.

מהמשטרה נמסר כי היא מחפשת אחר עקבותיהם של שני צעירים שנראו כשהם נמלטים מזירת הרצח, ותוארו כאפרו אמריקנים, שלבשו טרנייניגים וברדלסים אפורים.

המפקח הכללי, איאן סטיבנסון סיפר כי הקורבן שהיה רק בן 15, היה גבוה לגילו, וכי לבש טרנינג נייק לבן. לדבריו, המשטרה מנסה להתחקות אחר פעולותיו באותו הערב כדי לעלות על עקבות הרוצח. "הוא הלך עם חברים להופעה בבקטון מוקדם יותר בערב, וייתכן שהגיע לאזור באוטובוס", סיפר. סטיבנסון הוסיף כי המשטרה מתכוונת לבדוק בהקדם מצלמות במעגל סגור שמותקנות על האוטובוסים בהם ייתכן ורגיס נסע באותו הערב.

ברצח של קודג'ו הואשמו שני נערים בני 13, נער בן 15, ונער נוסף בן 16, והם יוחזקו במעצר עד ליום רביעי, אז יובאו בפני שופט בבית המשפט. ארבעה בני נוער נוספים וצעיר בן 21, שוחררו בערבות לאחר שנעצרו גם הם בחשד למעשה.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 − = ארבע

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com