יום שישי , 26 אפריל 2024
Home >> מבזקים >> שישי של עימותים, מאז סיום תפילת יום השישי לאור מותו של השר אבו עין, וציון 27 שנה להקמת החמאס, כל הגזרות בוערות. רשימה חלקית מעזה ועד בית לחם, של השעות האחרונות:

שישי של עימותים, מאז סיום תפילת יום השישי לאור מותו של השר אבו עין, וציון 27 שנה להקמת החמאס, כל הגזרות בוערות. רשימה חלקית מעזה ועד בית לחם, של השעות האחרונות:

עימותים קשים במיוחד היו היום בחברון, מפגינים מהחמאס שהתקבצו ליד המסגד לציין את יום החמאס ה27 נעצרו על ידי מנגנוני המודיעין הפלסטיני מוקדם יותר, (ועל כך כבר הגבתי בתהייה- אם זה מעידעל אי- בטול שיתוף הפעולה הבטחוני עם ישראל או רק מעיד על הקרע שממשיך להעמיק בין פתחא לחמאס, המצדדים כמובן באיחוד) בחברון העניינים התפתחו לעימותים עם הכוחות הישראלים, להחרמת ...

עימותים קשים במיוחד היו היום בחברון, מפגינים מהחמאס שהתקבצו ליד המסגד לציין את יום החמאס ה27 נעצרו על ידי מנגנוני המודיעין הפלסטיני מוקדם יותר, (ועל כך כבר הגבתי בתהייה- אם זה מעידעל אי- בטול שיתוף הפעולה הבטחוני עם ישראל או רק מעיד על הקרע שממשיך להעמיק בין פתחא לחמאס, המצדדים כמובן באיחוד) בחברון העניינים התפתחו לעימותים עם הכוחות הישראלים, להחרמת ציוד, לשימוש בבואש ובכל האמצעים לפיזור הפגנות על ידי צה"ל.
עימותים גם בצומת ענתא, כפר קדום, חברון, בילעין, א-רם, עזון, סילוואד, כפר בוחן\שכם מחסום קלנדיה, וליד בית אל באיזור רמאללה.
יש דיווחים גם על נפגעים מירי כדורי גומי, שאיפת עשו, וגם בקרב חיילי צה"ל.

בעזה צעירים התעוררו הפגנות מול הגדר מקביל לכפר עזה.
ודווח על ירי רקטות חמאס לים.

רשימה חלקית על פי דיווחים פלסטינים.

עימותים גם בביתוניא עכשיו ודיווח על ירי צהל לעבר חאן יונס, לנגריה ושטחים חקלאים.
דיווח פלסטיני 1605

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


× 2 = עשר

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com