יום שלישי , 23 אפריל 2024
Home >> מבזקים >> שיתוף הפעולה עם ישראל ייפסק? קולות רבים בזירה הפלסטינית מבקשים להפסיק את שיתוף הפעולה הבטחוני עם ישראל.

שיתוף הפעולה עם ישראל ייפסק? קולות רבים בזירה הפלסטינית מבקשים להפסיק את שיתוף הפעולה הבטחוני עם ישראל.

בהמשך לדבריו של הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס בוועידת הליגה הערבית שהתקיימה במצרים אתמול (כט בנובמבר) שם קבל תמיכה מלאה של כל מדינות החברות לצעדים עליהם הכריז, לרבות האיום בהפסקת שיתוף פעולה בטחוני עם ישראל במידה ולא יחלו תהליכים מידיים לשלום. וההחלטה לפיה , מסתמן כי תוגש פניה פלסטינית למועצרת הבטחון, כבר בימים הקרובים. בינתיים, קולות רבים בזירה הפלסטינית מבקשים להפסיק את ...

בהמשך לדבריו של הנשיא הפלסטיני מחמוד עבאס בוועידת הליגה הערבית שהתקיימה במצרים אתמול (כט בנובמבר) שם קבל תמיכה מלאה של כל מדינות החברות לצעדים עליהם הכריז, לרבות האיום בהפסקת שיתוף פעולה בטחוני עם ישראל במידה ולא יחלו תהליכים מידיים לשלום.

וההחלטה לפיה , מסתמן כי תוגש פניה פלסטינית למועצרת הבטחון, כבר בימים הקרובים.

בינתיים, קולות רבים בזירה הפלסטינית מבקשים להפסיק את שיתוף הפעולה הבטחוני עם ישראל כבר עכשיו. גם המגיאהד האיסלמי וכן מהחמאס.

 

מזכל הכללי של פת"ח אמר היום כי  האיום של הנשיא עבאס, להפסקת שיתוף הםעולה הבטחוני אפשרית,  וחזר על כך שאם לא תהיה הצבעה של 9 מדינות בעד הכרה בפלסטין עצמאית, ואו\ ארה"ב תטיל וטו. תוגש תביעה לבית המשפט הבינלאומי לפשעים נגד ישראל.

he president is able to carry out its threat to halt security coordination with Israel, in the event of voting did not work on the project in the State Security Council.

 

 

 

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שלוש − 2 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com