שבת , 20 אפריל 2024
Home >> מבזקים >> מברכים ומהללים את מבצעי הפיגוע בהר נוף עכשיו ברחבת אל אקצא. הלוויות סימבוליות הן יותר מציאותיות מלוויות עם גופות?

מברכים ומהללים את מבצעי הפיגוע בהר נוף עכשיו ברחבת אל אקצא. הלוויות סימבוליות הן יותר מציאותיות מלוויות עם גופות?

לאחר ההחלטה הישראלית שלא להעביר את גופות מבצעי הפיגוע בבית כנסת למשפחותיהם, וההחלטה לקבור אותם במקום סתר וללא טקס, על מנת שלא יהפכו לגיבורים ויזכו לתהילה על ביצוע מעשה טרור. הפגנה סימבולית נקבעה להיום לאחר התפילות בהר הבית. כרגע על פי דיווחים פלסטינים, מתגודדים רבים ברחבת הר הבית, מהללים את המפגעים עודי ועאסן אבו ג'מל בשלטים ובקריאות. במקביל יש דיווח ...

לאחר ההחלטה הישראלית שלא להעביר את גופות מבצעי הפיגוע בבית כנסת למשפחותיהם, וההחלטה לקבור אותם במקום סתר וללא טקס, על מנת שלא יהפכו לגיבורים ויזכו לתהילה על ביצוע מעשה טרור.

הפגנה סימבולית נקבעה להיום לאחר התפילות בהר הבית. כרגע על פי דיווחים פלסטינים, מתגודדים רבים ברחבת הר הבית, מהללים את המפגעים עודי ועאסן אבו ג'מל בשלטים ובקריאות.

במקביל יש דיווח כי אביו של אחד המפגעים , עבאן אבו ג'בל, פונה אל תושבי אל מכבאר שלא לקיים את הלוויה הסימבולית עד שיוחזרו הגופות.

כפיי שדווח כאן, המשפחה ממשיכה לערער על החלטת ישראל. ההחלטה האחרונה שלא להחזיר את הגופות נתנה על ידי היועץ המשפטי למשטרה בעקבות ערעורים קודמים .

 

עדכון 7-12-14 23:00

 

לאחר דיונים שנמשכו מאז יום הפיגוע בהר נוף, עקב החלטת המפכל שלא להעביר את גופות מבצעי הפיגוע למשפחותיהם ולחץ המשפחות לקבל אותן- פרסומים בתקשורת הפלסטינית היום, כי הוחלט על מסירת הגופות למשפחה בתנאים מגבילים , בהם שהשניים לא יקברו בבית הקברות בירושלים. הגופות תועברנה כנראה עוד הלילה.

יש לציין שהמשפחות בקשו מהצעירים לא לקיים הפגנות ועימותים, על מנת שאלה לא יחבלו במו"מ להחזרת הגופות.

 

עידכון 00:34 ועכשיו  ההכחשה, חבר הפאתח בירושלים נאסר ג'אפר מוסר שהשמועות  שהתפרסמו בתקשורת הפלסטינית ובאתרי חדשות על הנט, על החזרת הגופות הלילה אינן נכונות.

Nasser Jafar, a member of Fatah in Jerusalem denied all information that has been circulating on social networking websites to deliver the bodies of martyrs tonight

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ 8 = שש עשרה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com