יום רביעי , 24 אפריל 2024
Home >> מבזקים >> דיווח פלסטיני: לפני זמן קצר חיילים ישראלים חצו את גדר הגבול לתוך שטח לבנון באיזור וזאני.

דיווח פלסטיני: לפני זמן קצר חיילים ישראלים חצו את גדר הגבול לתוך שטח לבנון באיזור וזאני.

מוקדם יותר דווח על פעילות צהל בשמים. 4 מטוסים אפ 16 טסו בגובה רב מעל מרג' עיון עד הצד המערבי, כאשר באותו זמן מסוקי קרב פעלו מעל חוות שבאע ורמת הגולן. עדכון מסוכנות הידיעות הלבנונית כוחות ישראלים נפרסו מול נהר אל וזאני על הגבול עם הלבנון. חלקם תפסו עמדות לחימה. זמן קצר לאחר שהקימו שני אוהלים והניפו את דגל ישראל ...

מוקדם יותר דווח על פעילות צהל בשמים. 4 מטוסים אפ 16 טסו בגובה רב מעל מרג' עיון עד הצד המערבי, כאשר באותו זמן מסוקי קרב פעלו מעל חוות שבאע ורמת הגולן.

עדכון מסוכנות הידיעות הלבנונית

כוחות ישראלים נפרסו מול נהר אל וזאני על הגבול עם הלבנון. חלקם תפסו עמדות לחימה. זמן קצר לאחר שהקימו שני אוהלים והניפו את דגל ישראל עליהם מגובים על ידי טנק מרכבה כ12 חיילים חצו את הגדר האלקטרונית בסביבות השעה 03:00 לםנות בוקר . הטנק נשאר ממוקם על הגבעה המשקיפה אל הנהר. ג'יפ ישראלי הגיע בשעה 10:00 בבוקר לשער הגדר האלקטרונית והחיילים שהיו בו הלכו לכיוון שני האוהלים בלווי כלבי גישוש. תפסו עמדות קרב מול הצד הלבנוני של הגבול וחיילי ם אחרים מלווים בשנים בלבוש אזרחי הגיעו חצי שעה מאוחר יותר . וצעדו בפארק חצון אל ואזני.
החיילים ערכו תצפיות במשקפות ואחד החיילים צילם במצלמת וידאו.

צבא לבנון וכוחות יוניפל נקטו באמצעי הזהירות הנדרשים ופיקחו על הפעילות הישראלית שהסתיימה בצהריים.
"חיילי האוייב עזבו דרך שער אחר של הגדר האלקטרונית"

רשת אלערבייה מסקרת את הטיסות הישראליות מעל שמי לבנון, וכפי שדווח כאן מוקדם יותר- מבבהירה כי ישראל פעלה למצוא מזל"ט עויין סורי או של חיזבאללה.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− חמש = 4

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com