יום רביעי , 24 אפריל 2024
Home >> מבזקים >> איסמעיל הנייה: האסירים עומדים לנגד עיננו, ומי שחושב שיוכל להכשיל אותנו טועה. בעקבות הדיבורים על מו"מ בלתי ישיר לחילופי שבויים, הערתו של סיסי אתמול כי לישראל אין מה למהר לעשות עסקת שבויים עם חמאס. ולאור גל המעצרים המתמשך הן על ידי ישראל והן מעצרים פוליטיים המממשיכים להתבצע ביתר שאת בשטחי הרשות על ידי מנגנוני הבטחון הפלסטינים.

איסמעיל הנייה: האסירים עומדים לנגד עיננו, ומי שחושב שיוכל להכשיל אותנו טועה. בעקבות הדיבורים על מו"מ בלתי ישיר לחילופי שבויים, הערתו של סיסי אתמול כי לישראל אין מה למהר לעשות עסקת שבויים עם חמאס. ולאור גל המעצרים המתמשך הן על ידי ישראל והן מעצרים פוליטיים המממשיכים להתבצע ביתר שאת בשטחי הרשות על ידי מנגנוני הבטחון הפלסטינים.

בנוסף , נאמר על ידי החמאס, אומנם כוחות הבטחון הפלסטינים ממשיכים לבצע מעצרים פוליטיים בשטחי הגדה. בהם בנים של פעילי חמאס ועיתונאי, והאסירים ממשיכים בשביתת הרעב זה היום השלישי. نائب رئيس المكتب السياسي لحركة حماس إسماعيل هنية: الأسرى في عيوننا وأمانة في أعناقنا وسيخرجون قريبًا رغم أنف الاحتلال، ومن من يحاول بالمؤامرات هزيمتنا فهو واهم ومخطئ. The Deputy Head of ...

בנוסף , נאמר על ידי החמאס, אומנם כוחות הבטחון הפלסטינים ממשיכים לבצע מעצרים פוליטיים בשטחי הגדה. בהם בנים של פעילי חמאס ועיתונאי, והאסירים ממשיכים בשביתת הרעב זה היום השלישי.

نائب رئيس المكتب السياسي لحركة حماس إسماعيل هنية: الأسرى في عيوننا وأمانة في أعناقنا وسيخرجون قريبًا رغم أنف الاحتلال، ومن من يحاول بالمؤامرات هزيمتنا فهو واهم ومخطئ.
The Deputy Head of the political Bureau of Hamas, Ismail Haniyeh: in our eyes and we owe and they will come out soon against the occupation, and of trying to defeat the plots and mistaken

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


ארבע × = 20

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com