יום שלישי , 16 אפריל 2024
Home >> כללי >> על משרד החינוך לדרוש מהתלמידה ספיר סבח להתנצל בפני אדם ורטה כתנאי להמשך למודיה במערכת החינוך

על משרד החינוך לדרוש מהתלמידה ספיר סבח להתנצל בפני אדם ורטה כתנאי להמשך למודיה במערכת החינוך

תלמידה אחת. מכתב תלונה לשר החינוך. סערה לאומית שהקפיצה את הלאומנות מבלי להתייחס לעובדות. העובדות על פי השמוע שנערך למורה ורטה מלמדות על מציאות אחרת לגמרי מזו שתוארה במכתבה התלמידה שהתנגדה לו. השלכות המכתב הובילו לגינוי המורה, סכנו את פרנסתו ומעמדו, ויצרו גל של איומים על חייו לאחר שכונה בוגד שדינו גזר דין מוות. כיצד יתכן שמכתב כזה ינוהל את ...

תלמידה אחת. מכתב תלונה לשר החינוך. סערה לאומית שהקפיצה את הלאומנות מבלי להתייחס לעובדות. העובדות על פי השמוע שנערך למורה ורטה מלמדות על מציאות אחרת לגמרי מזו שתוארה במכתבה התלמידה שהתנגדה לו. השלכות המכתב הובילו לגינוי המורה, סכנו את פרנסתו ומעמדו, ויצרו גל של איומים על חייו לאחר שכונה בוגד שדינו גזר דין מוות.

כיצד יתכן שמכתב כזה ינוהל את האסטרטגיה של משרד חינוך , והנהלת בית ספר ולא יטופל בצורה נאותה כנדרש מול תלמידה "דעתנית" כספיר, במסגרת בית ספרית. ואולי אפילו שיתפתח דיון בסוגיה בבית הספר.

הקלות הבלתי נסבלת בה אמירה כנגד משהו, יכולה להיות גורלית לחייו רק בשל שימוש בסיסמאות, ובפרות קדושות, היא מבהילה.

וזאת עוד מבלי לדבר על החשיבות של למידה לחשיבה בקורתית דקונסטרוקציה של רעיונות כפי שניסה ורטה מורה לפילוסופיה לעשות מול ההנחה: "הצבא הכי מוסרי בעולם" כפי שעולה מהקלטות השמוע שלו.

שניתן ואפשר יהיה להביע דעה במסגרת דיון בכתה.  גם למורים. ושלא תהיה רדיפה פוליטית ועליהום עליהם גם אם דעתם שונה מדעת תלמידה אחת וקבוצות אחרות בחברה.

ולאחר כזה בלאגן…ולאחר שהובהר שאין על המורה להתפטר בשל דבריוץ

מן הראוי שהתלמידה תתנצל על אי הדיוקים, והאשמות שהוטחו במורה לרבות איומים על חייו בשל אופן התנגדותה לדבריו, כתנאי להמשך לימודיה במערכת החינוך.

מורה רדוף פוליטית בעקבות מכתב של תלמידה

מורה רדוף פוליטית בעקבות מכתב של תלמידה

תלמידה מול מורה. ימין מול שמאל. הגיון מול מחול שדים

תלמידה מול מורה. ימין מול שמאל. הגיון מול מחול שדים

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


5 + שבע =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com