יום שלישי , 16 אפריל 2024
Home >> כללי >> עידכון 01:20 מספר אתרים הודיעו כי מת מפצעיו -מוחמד אברהים סאברי עווד, בן 18. אך נכון לשעות הבוקר, הוא עדיין נלחם על חייו. מוקדם יותר דווח עליו כעוד פצוע פלסטיני היום, אחד משני פצועים מירי על רכבם לאחר שהשליכו מטען על כח דוכיפת, אחד מהם פצוע אנוש, על פי הדווחים הפלסטינים.

עידכון 01:20 מספר אתרים הודיעו כי מת מפצעיו -מוחמד אברהים סאברי עווד, בן 18. אך נכון לשעות הבוקר, הוא עדיין נלחם על חייו. מוקדם יותר דווח עליו כעוד פצוע פלסטיני היום, אחד משני פצועים מירי על רכבם לאחר שהשליכו מטען על כח דוכיפת, אחד מהם פצוע אנוש, על פי הדווחים הפלסטינים.

מירי לרכב,בבית אומר נפצע פלסטיני סברי איברהים עווד אנושות. דיווח ערבי. מטען הושלך מרכב חולף לעבר כוח דוכיפת סמוך לבית אומר, הכח הגיב בירי לעבר הרכב הפלסטינים מדווחים על שני פצועים אחד אנוש מפגיעת ירי בראש. 10 קליעים נורו לעבר הרכב. הוכרז כנפטר בסביבות השעה 01:00 על פי דיווחים פלסטינים. ועל פי דיווחים אחרים היה בטיפול נמרץ הבוקר עדיין נמצא ...

הרכבמוחמד איברהים סאברי

מירי לרכב,בבית אומר נפצע פלסטיני סברי איברהים עווד אנושות. דיווח ערבי.

מטען הושלך מרכב חולף לעבר כוח דוכיפת סמוך לבית אומר, הכח הגיב בירי לעבר הרכב
הפלסטינים מדווחים על שני פצועים אחד אנוש מפגיעת ירי בראש. 10 קליעים נורו לעבר הרכב.

הוכרז כנפטר בסביבות השעה 01:00 על פי דיווחים פלסטינים. ועל פי דיווחים אחרים היה בטיפול נמרץ הבוקר עדיין נמצא בטיפול נמרץ.
הפצוע השני , עייש חאלד עווד, 19, נפגע מירי באיזור החזה ומצבו יחסית קל
שני הפצועים מקבלים טיפול בבית החולים בחברון.

וידאו של הפינוי והגעתו לבית החולים

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שתיים × 9 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com