יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> כללי >> משפחתו של החייל הנעדר, שהוכרז חלל , שאול אורון צפוייה להפגש מחר עם נציגי הצלב האדום בתל אביב, במטרה לקדם החזרתו.

משפחתו של החייל הנעדר, שהוכרז חלל , שאול אורון צפוייה להפגש מחר עם נציגי הצלב האדום בתל אביב, במטרה לקדם החזרתו.

עידכון 10.12.14 : בהמשך לדווחים על כך שמפשחתו של החייל הנעדר יוצאת בקמפיין להשבתו ולבירור הארוע, תגובה שקבלתי היום מנציגי הצלב האדום אתם נפגשו אתמול: "כמתווך ניטרלי,  הוועד הבינלאומי של הצלב האדום(ICRC) מסייע לצדדים לעימות מזוין, בפעילות המאפשרת את השבתם של חיילים שנשבו או נהרגו בלחימה ושלאחרים הנעדרים עקב העימותים. ה-ICRC מבצע תפקיד חשוב זה ברחבי העולם. השיח בסוגיה זו ...

עידכון 10.12.14 : בהמשך לדווחים על כך שמפשחתו של החייל הנעדר יוצאת בקמפיין להשבתו ולבירור הארוע, תגובה שקבלתי היום מנציגי הצלב האדום אתם נפגשו אתמול:

"כמתווך ניטרלי,  הוועד הבינלאומי של הצלב האדום(ICRC) מסייע לצדדים לעימות מזוין, בפעילות המאפשרת את השבתם של חיילים שנשבו או נהרגו בלחימה ושלאחרים הנעדרים עקב העימותים. ה-ICRC מבצע תפקיד חשוב זה ברחבי העולם. השיח בסוגיה זו מתנהל בדיסקרטיות מוחלטת על מנת להבטיח את הצלחת התהליך  וכדי לכבד את פרטיות המשפחות"

עידכון: מתנהל מו"מ לא ישיר על חילופי שבויים .לפי ההתפתויות בקרוב צפויה עסקת שבויים חדשה. המו"מ בהתערבות גורמים בינל' תופס תאוצה, ונסוב גם סביב החיל שאול אורון שמשפחתו החלה בהליכים בלתי תלויים לקבל מידע עליו במטרה להשיבו. ובשבוע שעבר התקיימה פגישה בינם לבין נציגות הצלב האדום בתל אביב. הגורמים מדברים על 27 אסירי חמאס שישוחררו.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שמונה − = 4

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com