יום שישי , 26 אפריל 2024
Home >> כללי >> לוחמה פסיכולוגית או לוחמה בטרור? הותר לפרסום כי צהל עצר חוליה הקשורה לדאעש בחברון, החשודים נעצרו כבר לפני כחודש, אך הפרסום היום. לצנזורה יש טיימיניג משל עצמה?

לוחמה פסיכולוגית או לוחמה בטרור? הותר לפרסום כי צהל עצר חוליה הקשורה לדאעש בחברון, החשודים נעצרו כבר לפני כחודש, אך הפרסום היום. לצנזורה יש טיימיניג משל עצמה?

ההודעה" השבכ בשיתוף צהל עצרו במהלך חודש נובמבר חוליית טרור ושימו לב לניסוח הבא: "המזוהה אידיאולוגית דתית עם דאע"ש". (המדינה האיסלאמתי אחד מארגוני הגיאהד העולמ) שחבריה , תושבי חברון תכננו לבצע פיגועים במתווים שונים. חלק מחברי החוליה אף מששו את כוונותיהם אלה והשליכו מטען לעבר חיילי צהל ( ממש פעולה דאע"שית מאפיינת) בנסיון לביצוע פיגוע בו לא היו נפגעים. הפעילים ...

ההודעה" השבכ בשיתוף צהל עצרו במהלך חודש נובמבר חוליית טרור ושימו לב לניסוח הבא: "המזוהה אידיאולוגית דתית עם דאע"ש". (המדינה האיסלאמתי אחד מארגוני הגיאהד העולמ) שחבריה , תושבי חברון תכננו לבצע פיגועים במתווים שונים. חלק מחברי החוליה אף מששו את כוונותיהם אלה והשליכו מטען לעבר חיילי צהל ( ממש פעולה דאע"שית מאפיינת) בנסיון לביצוע פיגוע בו לא היו נפגעים.
הפעילים תשבי חברון המזוהים עם דאע"ש:
אימד ודאח צלאח שחאדה , 22
מחמד פיאד עבד אל קאדר זרו, 21
קצאי איברהים דיב מסוודה, 23
בחקירתו בשבכ הודה אחמד שחאדה בכוונתו להקים עם השניים האחרים חוליה צבאית של דא"עש , לצורך ביצוע פיגועים. כמו – כן הודה כי הוא וקצוואי מסוודה יצרו מספר מטענין, וכי יחד הם תכננו לרצוח חייל צהל ולהשתמש בנשקו (ואף במדיו) לצורך ביוע פיגוע ירי.
השניים יצאו לביצוע הפיגוע אך שבו על עקבותיהם מבלי לבצעו.
שני הנחקרים האחרים הודו אף הם במיוחס להם וקצוואי מסוודה אף הודה כי תכנון להרוג מתנחל במעיין "עיין אברהם" בחברון. וגם ממנו לחטוף את נשקו.
בימים האחרונים הועברו תיקיהם של המעורבים לתביעה הצבאית

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


4 × חמש =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com