יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> כללי >> הקלות הבלתי נסבלת של האשמות בבגידה. ענת קם משתחררת מהכלא ואדם ורטה משתחרר מאורט

הקלות הבלתי נסבלת של האשמות בבגידה. ענת קם משתחררת מהכלא ואדם ורטה משתחרר מאורט

לאחר 26 חודשים בכלא צפוייה להשתחרר ענת קם. בדיוק בימים שמסתמנת עסקה עם המורה אדם ורטה, שיעזוב את עבודתו באורט, לאחר שתלמידה כתבה מכתב תלונה לשר החינוך שהמורה בקר את מוסריותו של הצבא המוסרי בעולם בצבא. הקלות הבלתי נסבלת של האשמה בבגידה. עולה בשני המקרים באופן מובהק, מטילה צל כבד על היכולת של הישראלי הממוצע להתמודד עם בקורת על הפרות ...

לאחר 26 חודשים בכלא צפוייה להשתחרר ענת קם.

בדיוק בימים שמסתמנת עסקה עם המורה אדם ורטה, שיעזוב את עבודתו באורט, לאחר שתלמידה כתבה מכתב תלונה לשר החינוך שהמורה בקר את מוסריותו של הצבא המוסרי בעולם בצבא.

הקלות הבלתי נסבלת של האשמה בבגידה. עולה בשני המקרים באופן מובהק, מטילה צל כבד על היכולת של הישראלי הממוצע להתמודד עם בקורת על הפרות הקדושות שלו.

כידוע, ענת קם שרתה בלשכת פיקוד דרום, וסמוך לשחרורה מן הצבא העתיקה חומרים, אותם העבירה לעיתונאי אורי בלאו, הארץ. כמקור- חוסר הזהירות הוביל לגילוי המקור לעיתונאי והוביל את קם לכלא.

הפרסומים של בלאו, לאחר שעברו צנזורה- העבירה בקרות על התנהלות צה"ל שפעל בניגוד לפסיקות בג"צ בנוגע לסיכולים ממוקדים. בקורת לגיטימית, שבבסיסה עולה השאלה להתנהלותו של הצבא המוסרי בעולם.

אדם ורטה, כפי שעולה מן השימוע שלו , העביר בקורת על הרעיון של צבא מוסרי בעולם כתפיסה.

בשני המקרים, פחד מבקורת המאיים על ההליכה העיוורת אחר הפרות הקדושות, הוביל שני אנשים שמרשים לעצמם להעלות שאלות לנישה של בוגדים. טוקטביסטים מתלהמים איימו עליהם ברצח.

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


9 − = שש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com