יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> כותבים >> המקליד המהיר מקהיר >> הנשיא המודח פרץ בבכי

הנשיא המודח פרץ בבכי

קצר הדמים , שנה שלמה , מטורפת תחת שלטון האחים הערפדים. במהפכת יאנור 2011 יצא העם המצרי בשביל להפיל שלטונו של הנשיא מובארק ויצאה כנופיות ארגון האחים הערפדים בשביל להפיל את מוסדות המדינה, יצאו האחים הערפדים מהמאורות שלהם בכל מקום כדי שיפילו את המדינה המצרית. לקח למובארק 20 שנה עד שעלה את השתן לראשו ולקח למורסי כמה ימים בלבד עד ...

קצר הדמים , שנה שלמה , מטורפת תחת שלטון האחים הערפדים.

במהפכת יאנור 2011 יצא העם המצרי בשביל להפיל שלטונו של הנשיא מובארק ויצאה כנופיות ארגון האחים הערפדים בשביל להפיל את מוסדות המדינה, יצאו האחים הערפדים מהמאורות שלהם בכל מקום כדי שיפילו את המדינה המצרית.

לקח למובארק 20 שנה עד שעלה את השתן לראשו ולקח למורסי כמה ימים בלבד עד שעלה אותו שתן שלטוני עם ריח חריף מאוד של שחיתות לראשו.

המקליד הנזיר ירד מההר, ירד מהמקדש של השפה העברית, ונסע אל עיר החטאים, אל סדום ועמורה של שלטון האחים המוסלמים וכתב על החטאים המאה של שלטון מורסי עד שהגיע העם המצרי אל סף ייאוש מוחלט וחתם על עצומת המרד האזרחי וקבעו כולם שיום ה30 ביוני הוא יומם האחרון של האחים הערפדים בשלטון, יקרה מה שיקרה, העם יירד לכיכרות ולרחובות עד שיצהיר הנשיא מוחמד מורסי על בחירות מוקדמות.

הכל התחיל כשנשבע הנשיא הנבחר מוחמד מורסי אימונים מול שופטי בית המשפט העליון לחוקה לשמור על החוקה ולשמור על המשטר הריפובלקני.
אחרי זה הנשיא הנבחר מוחמד מורסי נאם בכיכר תחריר מול המליונים ואמר להם: אתם הלגיטימציה האמיתית ושהשלטון בידיכם תתנו אתו ותקחו אותו כמה שבא לכם מכל מנהיג, ומתי שבא לכם.

עד שבאו את הקצינים ביום ה3 ביולי 2013 והרחיקו אותו מהשלטון ומהשררה, אז מוחמד מורסי, הנשיא המודח צעק " שלא ייגמר לעולם " "לכל דבר טוב יש סוף" ופרץ בבכי.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− אחד = 1

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com