יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> 3 שבועות, 7 מעטפות נפץ

3 שבועות, 7 מעטפות נפץ

3 שבועות, 7 מעטפות נפץ מעטפת נפץ התפוצצה במשרד רישוי בריטי וארבעה נפצעו. זהו הפיצוץ הרביעי מאז יום שבת משטרת בריטניה הוציאה אזהרה לעסקים, לחברות ולציבור בעקבות מתקפת מעטפות הנפץ, שהיום הביאה לפציעה של ארבעה בני אדם במשרד הרישוי בסוואנסי, מערבית ללונדון. המשטרה הודיעה כי הפיצוץ היום הוא הפעם השביעית שבה נשלחה מעטפת נפץ לעסקים שונים בשלושת השבועות האחרונים. הבוקר ...

3 שבועות, 7 מעטפות נפץ

מעטפת נפץ התפוצצה במשרד רישוי בריטי וארבעה נפצעו. זהו הפיצוץ הרביעי מאז יום שבת

משטרת בריטניה הוציאה אזהרה לעסקים, לחברות ולציבור בעקבות מתקפת מעטפות הנפץ, שהיום הביאה לפציעה של ארבעה בני אדם במשרד הרישוי בסוואנסי, מערבית ללונדון. המשטרה הודיעה כי הפיצוץ היום הוא הפעם השביעית שבה נשלחה מעטפת נפץ לעסקים שונים בשלושת השבועות האחרונים.

הבוקר נפצעו ארבעה בני אדם כאשר מעטפה התפוצצה במרכז הראשי של משרד הרישוי בסוואנסי. השלושה פונו לבית החולים, אך נמסר כי אין סכנה לחייהם.  "המשטרה נמצאת במקום בעקבות תקרית במשרד הרישוי, כאשר דווח על פיצוץ קטן", מסרה דובר משטרת סאות' וולס.

זמן קצר לאחר מכן מסרה המשטרה בקנט כי מכתב נפץ התפוצץ במחוז ביום שבת האחרון. המכתב נשלח לביתו של אדם בן 53 בפולקסטון והוא נפצע קל מאוד.

בהמשך הודתה המשטרה כי בסך הכל נשלחו בשלושת השבועות האחרונים שבע מעטפות נפץ שהביאו לפציעות קלות של שישה בני אדם. שלוש מעטפות נשלחו לחברות באוקספורדשייר ובמערב מידלנדס, אם כי במשטרה מעריכים כי מדובר בעבודה של פעילים למען זכויות בעלי חיים.

שר הפנים, ג'ון ריד, אמר כי התקריות מדאיגות. "זה חשוב שניתן למשטרה להתקדם עם החקירה ללא ספקולציות".

חשד: מדובר בנהג זועם

אתמול נפצעו שני בני אדם כאשר התפוצצה מעטפה במשרדים של חברת "ואנטיס" במרכז העסקים אוקלנדס שבווקינגהם שבברקשייר, מערבית ללונדון. "ואנטיס" מוגדרת כחברה ייעוץ לענייני חשבונות ומסים, אם כי היא מטפלת גם בגבייה של קנסות על מהירות מופרזת.

שלשום נפצעה עובדת חברת "קאפיטה" מפיצוץ של מעטפת נפץ שהגיעה למשרדים הראשיים של החברה ברחוב ויקטוריה בלונדון. "קאפיטה" עוסקת בגביית מס צפיפות המונהג במרכז לונדון.

במשטרה בוחנים את הקשר בין הפיצוצים שהתרחשו בגופים הקשורים לתחום התנועה ואף הועלה חשש כי מדובר בנהג זועם שפתח במתקפת מעטפות

הנפץ.

איגוד השירותים המסחריים והציבוריים קרא לבחינה מחודשת של מצב הביטחון בסוכנויות ובמחלקות המטפלות בתחום התחבורה. ג'ף אוונס, האחראי מטעם האיגוד על אזור וולס, אמר כי הצוות קיבל הוראה להישאר רגוע. "זה מדגים את רמת האיום שעומדת מדי יום מול עובדי המגזר הציבורי".

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


9 − שבע =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com