יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> תדהמה בממלכה: הנסיך וויליאם נפרד מזוגתו

תדהמה בממלכה: הנסיך וויליאם נפרד מזוגתו

תדהמה בממלכה: הנסיך וויליאם נפרד מזוגתו נתיני בריטניה מוכים תדהמה: לאחר שחיכו לחתונה באופק, נפרד וויליאם מחברתו ב-6 השנים האחרונות. חבר של הזוג: "הוא לא נתן לקיית מספיק תשומת לב" אחרי שהסתיימה פרשיית החיילים הבריטים שנחטפו לטהרן, מתפנה הממלכה לעיסוק במה שמעניין באמת את האזרח האנגלי: הסאגות בבית המלוכה. והפעם בפרק מתוך ארמון בקינגהאם: שברי הרומן המבטיח בין הנסיך וויליאם ...

תדהמה בממלכה: הנסיך וויליאם נפרד מזוגתו

נתיני בריטניה מוכים תדהמה: לאחר שחיכו לחתונה באופק, נפרד וויליאם מחברתו ב-6 השנים האחרונות. חבר של הזוג: "הוא לא נתן לקיית מספיק תשומת לב"

אחרי שהסתיימה פרשיית החיילים הבריטים שנחטפו לטהרן, מתפנה הממלכה לעיסוק במה שמעניין באמת את האזרח האנגלי: הסאגות בבית המלוכה. והפעם בפרק מתוך ארמון בקינגהאם: שברי הרומן המבטיח בין הנסיך וויליאם וחברתו לשעבר קיית מידלטון. אתמול בבוקר חשף הצהובון "סאן" את פרידתו של הזוג המתוקשר, והממלכה הוכתה בתדהמה. כלי התקשורת כמובן לא הפסיקו לדווח על הפרשה, להעניק פרשנויות שונות לפרידה כמו גם לעובדה שמידלטון עשויה לקבל מיליונים אם תמכור את הסיפור.

הזוג הצעיר חי תחת לחץ מאסיבי מהתקשורת הבריטית מאז שנפגשו באוניברסיטת סנט אנדרו בשנת 2001. ההודעה הכתה בתדהמה את נתיני הממלכה, לאחר שכל הפרסומים בחודשים האחרונים הצביעו על חתונה באופק.

קיית מידלטון השתזפה באורות הזרקורים במיוחד לאחר שהגיעה בדצמבר האחרון לטקס הסיום של וויליאם באקדמיה הצבאית, טקס בו השתתפו רבים מבית המלוכה, בהם אביו הנסיך צ'ארלס וסבתו המלכה אליזבת' השנייה.

לאחר מכן, נודע שמידלטון הוזמנה לחגוג את חג המולד אצל המלכה, וסירבה בנימוק שתגיע לאירועים בארמון רק לאחר שתהיה מאורסת באופן רשמי. הפרסומים בתקשורת היו מלטפים, ואף הביעו את נחת רוח של המלכה מהבחירה של הנכד.

צילום ארכיון: אי-פי

הנסיך וויליאם ומידלטון. צילום ארכיון: אי-פי
מתראים מעט מדי

כעת הספקולציות הן שתופסות את הכותרות, וכלי התקשורת מנסים להסביר את הסיבות לפרידה של הזוג שנראה מושלם, וניהל מערכת יחסים יציבה וממושכת.

בעיתון ה"סאן", שחשף את הפרידה, מציעים כי הזוג לא יכול היה לעמוד בלחץ התקשורתי עליהם, ומוסיפים כי ההידרדרות ביחסיהם הושפעה מהעובדה שלאחר הלימודים באוניברסיטה, המשיך הנסיך וויליאם בקריירה צבאית ועבר למכללה הצבאית בדורסט, בעוד שמידלטון נשארה לנהל את חייה בלונדון. וויליאם בן ה-24 הוא קצין בצבא ומשרת בחיל הפרשים המלכותי, כאחיו הנסיך הארי.

"כפי שקיית רואה את זה, וויליאם פשוט לא נתן לה מספיק תשומת לב", סיפר לצהובון אחד מחבריהם של הזוג, שקבע כי הנסיך העמיד את תפקידו בצבא לפני חברתו. על פי הפרסום, החלטת הזוג להיפרד היתה "הסכמה ידידותית".

ב"סאן" דווח כי מאז שהנסיך מתאמן להיות מפקד טנק בבסיס בובינגטון, הזוג מתראה רק פעם בשבוע. "וויליאם מרגיש שהוא צעיר

מדי להתחתן", אמר דוקאן לארקומב, עורך בצהובון. "האדם האחרון על פני האדמה שייכנע ללחץ העיתונות והטלוויזיה וימהר להתחתן הוא הנסיך וויליאם".

צלם לשעבר בעיתון, ארתור אדוורדס, סיפר שהנסיך התנהג לאחרונה "קצת מוזר", ובכלל זה צילום שלו עם בחורה אחרת במועדון לילה. אדוורדס הוסיף כי חבר נוסף של הזוג סיפר: "ראינו את הפרידה מתקרבת, אבל אנחנו בהלם ועצובים בשביל וויליאם וקיית".

 

זוכרים את דיאנה

לזוג היו יחסים מורכבים עם כלי התקשורת לאורך כל תקופת זוגיותם. כל צילום של הנסיכים והמקורבים להם מלווה בשאט נפש, לאור העובדה שהנסיכה דיאנה נהרגה תוך שהיא מנסה לחמוק מצלמי פפארצ'י. מוקדם יותר החודש הגיעה מידלטון להסכמה עם ה"דיילי מירור", לאחר שהגישה תלונה רשמית על תמונות שלה שפורסמו בו, ולדבריה צולמו תוך כדי הטרדה.

בחודש ינואר, במסיבת יום הולדתה ה-25, רווחו השמועות על כך שצפויה להתפרסם הודעת אירוסין, וצבא עיתונאים ארב לזוג מחוץ לביתה. באותו חודש נקראו שוטרים למועדון לילה בלונדון לעצור צלמים שהתקרבו אל הזוג יתר על המידה.

הנסיך וויליאם, יורש העצר השני, פנה אל הצלמים וביקש מהם שיפסיקו להטריד את חברתו. זאת, לאחר שעורכי הדין של מידלטון עצמה פנו כבר בשנת 2005 למערכות העיתונים ובקשו שירפו מקיית ובני משפחתה. הם אמרו שהצלמים עקבו אחריה כמעט כל יום וכל לילה מאז שעזבה את האוניברסיטה.

אתמול בבוקר עזבה מידלטון את בית הוריה בברקשייר, תוך שהיא נמנעת מלדבר עם העיתונאים שחיכו לה שם בהמוניהם. מבית המלוכה טרם נמסרה תגובה על הפרסומים או הודעה רשמית שהיא. דוברו של הצעיר בבית המלוכה מסר: "אנחנו לא מגיבים על חייו הפרטיים של וויליאם".

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− שתיים = 0

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com