יום שישי , 19 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> צ'ארלס לא רוצה לשאת לבדו את הכתר

צ'ארלס לא רוצה לשאת לבדו את הכתר

צ'ארלס לא רוצה לשאת לבדו את הכתר לא מספיק שנישא לאישה שנויה מחלוקת בקרב העם הבריטי, עתה רוצה הנסיך צ'ארלס שקמילה רעייתו תהפוך למלכה ברגע שהוא יירש את תפקיד המלך אזרח בריטי שיפשפש במסמכי החתונה של הנסיך צ'ארלס ורעייתו קמילה, יגלה הערה הקובעת שהדוכסית מקורונוול לעולם לא תיהפך למלכה. זאת לאחר שכאשר שנישאו השניים, ניסה ארמון המלוכה לשכך מעט מהביקורת ...

צ'ארלס לא רוצה לשאת לבדו את הכתר

לא מספיק שנישא לאישה שנויה מחלוקת בקרב העם הבריטי, עתה רוצה הנסיך צ'ארלס שקמילה רעייתו תהפוך למלכה ברגע שהוא יירש את תפקיד המלך

אזרח בריטי שיפשפש במסמכי החתונה של הנסיך צ'ארלס ורעייתו קמילה, יגלה הערה הקובעת שהדוכסית מקורונוול לעולם לא תיהפך למלכה. זאת לאחר שכאשר שנישאו השניים, ניסה ארמון המלוכה לשכך מעט מהביקורת שנמתחה על היחסים של הזוג. לכן קבע המסמך שכאשר שצ'ראלס יהפוך למלך, קמילה תהיה לנסיכה. אולם עתה, סרט דוקומנטרי שיפורסם בקרוב טוען כי הנסיך מוולס נחוש להפוך את אשתו למלכה, בעת שיירש את הכתר ויהפוך למלך – כך מפרסם הבוקר עיתון הטלגרף. עוד נראה כי הוא ינסה לקבל את תמיכת הציבור למהלך, בעת הכתרתו.

הטענות שמועלות בסרט מעוררות כעס והתנגדות בקרב המבקרים של הזוג, שעדיין מרגישים שבשל  ניאוף שקדם לנישואין בין השניים, הדוכסית אינה צריכה לזכות בכתר המלכה. אך לפי החוקים החדשים, קמילה תהפוך באופן אוטומטי למלכה כאשר צ'ארלס, בעלה, יוכתר למלך. כדי למנוע את המהלך יצטרך הפרלמנט לנקוט בפעולה, אך הנסיך אומר בסרט שהוא מקווה שהתמיכה הציבורית באשה שלידו, תמנע את הצעד הזה.

ערוץ 4, שיפרסם את הסרט "המלכה קמילה" ב-31 במאי, טוען שהסרט יחשוף יחסים "אמיתיים" בין הנסיך לדוכסית. הזוג נישא באפריל 2005 אחרי יחסים ארוכים שנמשכו מעל 30 שנה, גם בשנים בהן הנסיך היה נשוי לנסיכה דיאנה ובתקופה בה קמילה היתה נשואה לאנדרו פארקר באוולס.

עובדי בית המלוכה לשעבר חושפים בתוכנית חלק מהתחבולות של הנסיך והדוכסית, כשניסו לשמור על היחסים ביניהם בסוד. העובדים טוענים שקמילה הסתתרה בתא המטען של המכונית, כדי להתגנב  לתוך ביתו של הנסיך.

מהערוץ המשדר נמסר כי "הסרט חושף את הקמפיין שניסה להחזיר לחיים את שמה הטוב של קמילה, ושמנסה להפוך אותה למלכה שלצד צ'ארלס, ומעלה את השאלה אם היא מציעה תקווה לעתיד של בית המלוכה הבריטי".

מצחיקה אותו

לאחר ההודעה על נישואי הזוג בפברואר 2005, הסביר בית המלוכה שהתואר של קמילה יישאר גם לאחר שצ'ארלס יהפוך למלך: "הכוונה היא שגברת פארקר באוולס תשתמש בתואר נסיכה – אשת המלך", נאמר בהודעה.

יועצי בית המלוכה רגישים לביקורת מהציבור על העובדה שהשניים קיימו יחסי ניאוף קודם לנישואיהם, כששניהם היו נשואים לבני זוג אחרים. סקר שערך עיתון הטיימס העלה כי 65% מהציבור מאמינים  שהזוג היה  צריך להינשא,

אבל רק 7% סבורים שקמילה צריכה להפוך למלכה.

יועצי בית המלוכה עדיין כועסים על  שידור התוכנית "צ'ארלס", ששודרה השנה והעלתה שאלה על עצם היותו ראוי ומתאים להיות מלך. התוכנית האשימה אותו, בין היתר, שהתערב בענייני המדינה.

התוכנית החדשה שתשודר אינה ביקורתית באופן מוחלט, ואף טוענת שקמילה מרגיעה את הנסיך כשהוא מאבד את העשתונות, מצחיקה אותו, יועצת לו ועוזרת לו לשאת בעול המחויבויות שלו.

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שש + 9 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com