יום שלישי , 16 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> פרנק למפארד: אם בן סהר יהיה בהרכב, יש לאנגליה ממה לפחד

פרנק למפארד: אם בן סהר יהיה בהרכב, יש לאנגליה ממה לפחד

פרנק למפארד: אם בן סהר יהיה בהרכב, יש לאנגליה ממה לפחד כך אמר ל-nrg הכוכב הבינ"ל של צ'לסי והוסיף: "אני מתאמן איתו מעל לשנה והוא שחקן מוכשר". פיל נוויל: "לישראל יש סיכוי להעפיל". המאמן מקלארן: "אנחנו צריכים להשתפר וזה צריך להתחיל בשבת"   וידאו : נבחרת אנגליה לפני המשחק נגד ישראל nrgtv שליחי nrg לאנגליה נכחו באימון הראשון של הנבחרת ...

פרנק למפארד: אם בן סהר יהיה בהרכב, יש לאנגליה ממה לפחד

כך אמר ל-nrg הכוכב הבינ"ל של צ'לסי והוסיף: "אני מתאמן איתו מעל לשנה והוא שחקן מוכשר". פיל נוויל: "לישראל יש סיכוי להעפיל". המאמן מקלארן: "אנחנו צריכים להשתפר וזה צריך להתחיל בשבת"

 

וידאו : נבחרת אנגליה לפני המשחק נגד ישראל nrgtv

שליחי nrg לאנגליה נכחו באימון הראשון של הנבחרת של סטיב מקלארן לקראת המשחק הקרוב מול ישראל במוקדמות יורו 2008 בשבת. צוות nrg מלווה את הנבחרת האנגלית מתחילת ההכנות בלונדון ועד שריקת הסיום באצטדיון רמת- גן. במגרש האימונים של ארסנל נשמעה ירית הפתיחה של ההכנות, אבל למרות הציפיות, האימונים נערכו באולם סגור. מחר, לעומת זאת, צפוי להתקיים אימון פתוח של הנבחרת באצטדיון וומבלי המחודש.

פרנק למפארד, קשר צ'לסי שהותקף אמש ע"י אוהד שיכור בסיום משחק הגביע של קבוצתו, היה מלא מחמאות לחברו הצעיר לסגל הכחולים, בן סהר. "אני מתאמן עם בן סהר מעל לשנה, והוא שחקן מוכשר", אמר למפארד ל-nrg וקבע: "אם הוא יהיה בהרכב, יש לאנגליה ממה לפחד".

"בן הוא מבקיע שערים טוב והוא לא נראה לא שייך כשהוא מתאמן איתנו בצ'לסי. יש לו תנועה טובה מאוד , אני חושב שיש לו את כל התכונות כדי להיות שחקן טוב מאוד. אם הוא ישחק זה יהיה מסוכן מאוד עבורנו", אמר למפארד.

תוך כדי מסיבת העיתונאים של הנבחרת, הגיעה הידיעה על השביתה הצפויה בשדה התעופה בן גוריון, והרבה כתבי ספורט בריטים, הביעו את חששם מכך שלא יוכלו להגיע לסקר את המשחק, כמו גם 7000 האוהדים שכבר קנו כרטיסי טיסה ולא יודעים אם יוכלו להגיע למשחק. אנשי ההתאחדות האנגלית סרבו להתייחס לאפשרות הזו כשנשאלו על כך, ורק אמרו שהם מקווים לטוב.

צילום וידאו: יעל ערבה, שליחת nrg ללונדון. עריכת וידאו: אייל רותם.

"לא צריך להמעיט בערכה של ישראל"

המאמן האנגלי, סטיב מקלארן, רוצה ששחקניו ישתמשו בהפסד המשפיל לקרואטיה כתמריץ. "מה שהיה בעבר נותן מוטיבציה", אמר מקה, "אנחנו צריכים להשתפר וזה צריך להתחיל בשבת. המשכנו הלאה אחרי אותו ערב בקרואטיה וקיימת המון נחישות אצל כולם, השחקנים והצוות".

על המזומן הטרי מפרסטון, דייויד נוג'נט, אמר המאמן: "הוא הרשים והבקיע שערים בליגת המשנה. עקבתי אחריו והוא זכאי להזדמנות בה נוכל לראות אותו ולשחק".

פיל נוויל הביע תמיכה בחברו מאברטון, אנדי ג'ונסון, ואמר: "לא תהיה לאיי.ג'יי שום בעיה, הוא בכושר מצוין. אם יש מישהו שמגיע למשחק הזה עם ביטחון מלא, זה אנדי ג'ונסון. כפי שהוא הראה מול ארסנל, הוא לא צריך הזדמנות שניה כדי לכבוש". ותיק שחקני נבחרת 'שלושת האריות', פירגן גם הוא ליריבה: "ישראל נבחרת חזקה בבית ויש לה סיכוי טוב להעפיל".

נוויל הוסיף: "לא צריך להמעיט בערכה של ישראל. הם משחקים בבית ואנחנו נצטרך לעשות שיעורי בית, אבל זה לא אומר שאנחנו לא הולכים לנצל את נסיעתנו לשם כדי לחזור עם 3 נקודות ולשפר את מצבנו".

"אם נממש את הפוטנציאל שלנו, אני מקווה שלא תהיה בעיה. אולם, כל שחקן צריך להתעלות למקסימום שלו. זה משחק חוץ.

תמיד משחקים משחקי חוץ מול יריבות מליגת המשנה ונגד, מה שנהוג לקרוא, נבחרות נחותות והמשחקים האלה תמיד קשים. המשחק הזה לא יהיה שונה".

גם מספר 10 האגדי של נבחרת אנגליה לשעבר,  ג'ון בארנס, אמר ל-nrg: "ישראל לא הפסידה בבית מתחילת המוקדמות ויש לה סיכויים טובים. למרות שיש קבוצות חזקות כמו קרואטיה ואנגליה, יש לה סיכוי טוב להעפיל לשלב הבא".

באתר הרשמי של ההתאחדות האנגלית פורסמה שאלת סקר "מי יהיה השחקן החזק ביותר של ישראל מול אנגליה?". 55.97 אחוז מהנשאלים סבורים שזה יהיה יוסי בניון, 27.82 אחוז הצביעו לבן חיים, 8.55% ליניב קטן, ששוחרר מהסגל, ו-3.87 אחוזים מאמינים שהדומיננטי ביותר יהיה דווקא עמית בן שושן הצעיר.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ 4 = אחת עשרה

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com