יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> מעטפת נפץ התפוצצה בלונדון

מעטפת נפץ התפוצצה בלונדון

מעטפת נפץ התפוצצה בלונדון המעטפה החשודה הגיעה למשרד עסקי במרכז העיר. עובדת במקום נפצעה קל כשפתחה את המעטפה מעטפת נפץ התפוצצה במשרד במרכז לונדון. אישה אחת נפצעה בפיצוץ ומצבה מוגדר קל. האירוע התרחש בשעה 9:40 (11:40 שעון ישראל). במשרד הראשי של חברת "קאפיטה" ברחוב ויקטוריה שבמרכז הבירה הבריטית. "קאפיטה" נחשבת לחברה המובילה בבריטניה למתן שירותים לעסקים, לגופים ממשלתיים ולקהילות והיא ...

מעטפת נפץ התפוצצה בלונדון

המעטפה החשודה הגיעה למשרד עסקי במרכז העיר. עובדת במקום נפצעה קל כשפתחה את המעטפה

מעטפת נפץ התפוצצה במשרד במרכז לונדון. אישה אחת נפצעה בפיצוץ ומצבה מוגדר קל.

האירוע התרחש בשעה 9:40 (11:40 שעון ישראל). במשרד הראשי של חברת "קאפיטה" ברחוב ויקטוריה שבמרכז הבירה הבריטית. "קאפיטה" נחשבת לחברה המובילה בבריטניה למתן שירותים לעסקים, לגופים ממשלתיים ולקהילות והיא גם עוסקת בגביית אגרות ממנויי טלוויזיה ובכבישים.

ככל הנראה הפצועה היא שפתחה את המעטפה החשודה. כל ששת הקומות של הבניין פונו מהעובדים.

דובר המשטרה סיפר: "נקראנו לקראת השעה 9:40 לעסק ברחוב ויקטוריה שדיווח על חבילה חשודה. עובדת נלקחה לבית החולים עם פציעות קלות".

הבניין שבו אירע הפיצוץ נמצא במרחק של כ-200 מטר מתחנת המשטרה הקרובה. כוחות משטרה גדולים, יחד עם אמבולנסים וכבאיות, הגיעו לאזור. רחוב ויקטוריה נחסם לתנועה מאזור וסטמינסטר ועד משרדי הסקוטלנד יארד.

בלשי המשטרה החלו לחקור את התקרית תוך שימוש בכלבי משטרה לחיפוש חומרי נפץ. גם חוקרים של היחידה למלחמה בטרור מעורבים בחקירה.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ 3 = עשר

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com