יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> מי רוצח את הנערים בלונדון?

מי רוצח את הנערים בלונדון?

מי רוצח את הנערים בלונדון? 3 בני נוער נרצחו בתוך כשבועיים בדרום לונדון, והמשטרה הבריטית עדיין לא הצליחה למצוא קצה חוט צעירי לונדון על הכוונת? כחודשיים לאחר פרשת רצח הפרוצות שהסעירה את בריטניה, המשטרה הבריטית עסוקה בימים אלה בפרשה חדשה ומזעזעת, כאשר שלושה נערים המתגוררים בדרום לונדון נרצחו בתוך כשבועיים. חוקרי שלושת מקרי הרצח מודים כי עדיין לא נמצא קצה חוט לפענוח ...

מי רוצח את הנערים בלונדון?

3 בני נוער נרצחו בתוך כשבועיים בדרום לונדון, והמשטרה הבריטית עדיין לא הצליחה למצוא קצה חוט

צעירי לונדון על הכוונת? כחודשיים לאחר פרשת רצח הפרוצות שהסעירה את בריטניה, המשטרה הבריטית עסוקה בימים אלה בפרשה חדשה ומזעזעת, כאשר שלושה נערים המתגוררים בדרום לונדון נרצחו בתוך כשבועיים. חוקרי שלושת מקרי הרצח מודים כי עדיין לא נמצא קצה חוט לפענוח הפרשיות, אך אינם שוללים את הקשר בין הרציחות השונות.

ההתפתחות האחרונה בפרשה אירעה אמש, כאשר צעיר בן 15 נורה למוות בביתו בשכונת פנוויק פלייס בדרום לונדון. גופתו של הצעיר נמצאה על ידי קרוב משפחתו, שהזעיק את המשטרה ואת חוקרי הזיהוי הפלילי, שערכו סריקות מדוקדקות באזור.

הרצח האחרון הוא השלישי בשרשרת אירועי רצח שפוקדת את לונדון בשבועיים האחרונים. ב-6 בפברואר נורה ונהרג מייקל דוסומואו, גם הוא בן 15, בחדר השינה שבביתו בפקהאם. מיד לאחר הרצח סברו חוקרי המשטרה כי מדובר ב"טעות בזיהוי".

שלושה ימים קודם לכן נורה למוות צעיר נוסף – ג'יימס אנדרה-סמארט פורד, בן 16 – בעת שהחליק במגרש החלקה בשכונת סטרטהאם שבדרום לונדון.

"נשמור על ראש פתוח לכל מניע"

בעקבות גל הרציחות, יקיימו היום בכירי המשטרה האזורית התייעצויות דחופות עם מומחים לקרימינולוגיה וחוקרי זיהוי פלילי, בניסיון לשפוך אור על זהות הרוצחים. גם מפקד המשטרה הבריטית, סר איאן בלייר, זימן אליו את בכירי המשטרה לפגישה דחופה, כדי לדון בגל הרציחות שתוקף את דרום לונדון. בפגישה ישתתפו גם בכירי יחידת "טרידנט" – המטפלת במקרי ירי בקרב קהילת השחורים המתגוררת בדרום לונדון.

"נבדוק אם קיים קשר בין הרצח שאירע היום לבין הרציחות האחרות בדרום לונדון",

נמסר בהודעת המשטרה לאחר הרצח בפנוויק פלייס. "עלינו לשמור על ראש פתוח לכל מניע אפשרי. אנו רוצים להבטיח לתושבים בדרום לונדון שאנחנו מתייחסים למצב באופן רציני, ועושים כל שביכולתנו כדי למצוא את האחראים לרציחות".

קלאודיה ווב, העומדת בראש יחידת "טרידנט", אמרה כי "פשעי הירי הורסים את רחובות לונדון. מה שעלינו לטפל בו באמת, היא מניעתם של פשעים כאלה הרבה לפני שהקליע נורה. יותר מדי צעירים יודעים איפה, איך וממי ניתן להשיג אקדח, וזה מדאיג".

 

"הילדים בבריטניה מוזנחים"

גם התושבים באזור מנסים להתמודד עם שרשרת מקרי הרצח. ימים ספורים לאחר הירצחו של דוסומואו, התקיימה פגישה בשכונה אליה הגיעו יותר מ-250 תושבים, כדי לדון בגל האלימות ברחובות. בפגישה השתתפו, בין היתר, גם חוקרי המשטרה הנוטלים חלק בחקירת מקרי הרצח.

מקרי הרציחות האחרונים בלונדון מגיעים על רקע דוח יוניצ"ף למצב הילדים בעולם, שפורסם אתמול וקבע כי בריטניה ממוקמת במקום האחרון ביחס לילדים.

"ילדי בריטניה אינם מאושרים, אינם מחונכים ומוזנחים", קבע הדו"ח. "הם נוטים להיכשל בלימודים, חווים אלימות ובריונות וסובלים מיחסים לא טובים עם בני משפחותיהם וחבריהם".

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− אחד = 7

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com