יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> לונדון: תקיפה ברובע היהודי

לונדון: תקיפה ברובע היהודי

לונדון: תקיפה ברובע היהודי בריונים התקיפו שני אחים צעירים בשכונת גולדרס גרין ופצעו אותם. המשטרה רודפת אחרי התוקפים משטרת לונדון מנהלת מרדף אחרי כנופיה של בריונים שתקפה באמצע השבוע שעבר שני צעירים בלב השכונה היהודית גולדרס גרין. "זו היתה התקפה מרושעת וללא סיבה שמונעת באופן טהור על ידי אנטישמיות", נמסר מארגון השמירה היהודי. התקרית החמורה התרחשה ביום שלישי ב-21:30 בערב. ...

לונדון: תקיפה ברובע היהודי

בריונים התקיפו שני אחים צעירים בשכונת גולדרס גרין ופצעו אותם. המשטרה רודפת אחרי התוקפים

משטרת לונדון מנהלת מרדף אחרי כנופיה של בריונים שתקפה באמצע השבוע שעבר שני צעירים בלב השכונה היהודית גולדרס גרין. "זו היתה התקפה מרושעת וללא סיבה שמונעת באופן טהור על ידי אנטישמיות", נמסר מארגון השמירה היהודי.


התקרית החמורה התרחשה ביום שלישי ב-21:30 בערב. שני אחים, תושב בריטניה בן 35 ואחיו בן ה-25 שהגיע לבקר אותו מצרפת, יצאו ממסעדה מקומית, כאשר חבורת נערים התחילה לקלל אותם "פאקינג ג'וז".

כשההתקפה הגזענית נמשכה התפצלו האחים ורצו בניסיון להגן על עצמם מהתוקפים. שני צעירים מהכנופיה רצו אחרי אחד האחים שרץ לכיוון תחנת התחתית של גולדרס גרין, החלו להכות אותו תוך שהם משתמשים במקלות ויידו בו גם אבן. כשהצעיר היהודי הצליח להוציא מידו של אחד התוקפים את המקל, הפסיקה ההתקפה.

האח השני קיבל מכות הגונות מבריון שלישי. האחים התאחדו מחדש מחוץ לסופרמרקט טסקו שברחוב, דקות לאחר שהחשודים נמלטו מהזירה. האח הצעיר סובל מחתכים בפניו ובידיים, שפה נפוחה וחבורות שחורות ואילו אחיו סיים את האירוע עם חתכים בזרוע.

המשטרה מסרה כי האירוע מטופל כאירוע על רקע גזעני שנבע ממניעים גזעניים וגרם לפציעות של ממש. השוטרים מנהלים מרדף אחרי החושדים שתוארו בגילאי 17, כאשר אחד מהם לבן, אחד עם צבע עור ים תיכוני והשלישי נראה כאסיאתי.

"ההתקפה הגיעה ללא שום פרובוקציה"

"זה מעציב אותי מאוד לשמוע על התקפות כאלה באזור בארנט", אמר ריצארד וולטון, סגן מפקד מחוז בורו, בה שוכנת גולדרס גרין. "ההתקפה שהגיעה ללא שום פרובוקציה, בוצעה על ידי שלושה צעירים, ששמו להם למטרה את הקורבנות באופן טהור בגלל דתם".

וולטון קרא לכל מי שהיה עד להתקפה או מכיר את התוקפים לפנות למשטרה והבטיח כי"המשטרה תשתמש בכל המשאבים לחקירה, לזיהוי ולהבאה לצדק את אלה שמבצעים פשעים מסוג זה".

"זו היתה התקפה מרושעת וללא סיבה שמונעת באופן טהור על ידי אנטישמיות", אמר ל-nrg מעריב מנהל התקשורת בארגון השמירה, מרק גארדנר, אנחנו בטוחים שמשטרת בארנט עובדת קשה להבטיח שהתוקפים יתפסו. אנו מקווים שהמשטרה תזהה את התוקפים מתמונות המצלמה במעגל סגור ושהם יתפסו".

חבר מועצת העיר גולדרס גרין, מלווין כהן, אמר שהוא מודאג וחושש מההתקפות הנמשכות כלפי יהודים באזור.

כהן הודיע שיקיים פגישה לדון בהתקפות נוספות ובמיוחד בהתקפה האחרונה.

לפני כשלושה שבועות פרסם ארגון השמירה היהודי (CST) דוח, לפיו ב-2006 חלה עלייה של 37 אחוז בהתקפות האנטישמיות האלימות וכי זו היתה השנה שבה התרחשו המספר הרב ביותר של תקריות אנטישמיות בבריטניה

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


× 5 = חמש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com