יום שלישי , 23 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> כתב אישום נגד רוצח הפרוצות הבריטי

כתב אישום נגד רוצח הפרוצות הבריטי

כתב אישום נגד רוצח הפרוצות הבריטי בבריטניה הוגש כתב אישום נגד סטיבן ריית' הנאשם כי רצח את חמשת הפרוצות מהעיר איסטוויץ' כשבועיים לאחר פרסום הפרשה שהסעירה את בריטניה, מגישה המשטרה כתב אישום נגד החשוד ברצח חמש הפרוצות, שגופותיהן נמצאו באזור הקאנטרי של איפסוויץ'. כתב אישום שהוגש הלילה מאשים את העצור השני בפרשה, סטיבן ריית'. במשרד התובע הראשי בבריטניה משוכנעים כי בידיהם מספיק ...

כתב אישום נגד רוצח הפרוצות הבריטי

בבריטניה הוגש כתב אישום נגד סטיבן ריית' הנאשם כי רצח את חמשת הפרוצות מהעיר איסטוויץ'

כשבועיים לאחר פרסום הפרשה שהסעירה את בריטניה, מגישה המשטרה כתב אישום נגד החשוד ברצח חמש הפרוצות, שגופותיהן נמצאו באזור הקאנטרי של איפסוויץ'. כתב אישום שהוגש הלילה מאשים את העצור השני בפרשה, סטיבן ריית'. במשרד התובע הראשי בבריטניה משוכנעים כי בידיהם מספיק ראיות לכך שריית', שנעצר ביום שלישי האחרון בביתו ברחוב לונדון, הוא שצריך להיות מורשע ברצח הפרוצות.

ריית' נאשם ברציחתן של הפרוצות, ג'אמה אדאמס, אנלי אלדרטון, טאניה ניקול, פאולה קלנל, ואנט ניקולס, כולן בשנות ה-20 לחייהן, והוא יופיע הבוקר בפני בית המשפט באיפסוויץ'.

עם הגשת כתב האישום נגדו, הודיעה המשטרה כי החשוד הקודם שנעצר, תום סטיבנס, בן ה-37, שוחרר בערבות. חמשת הנשים נעלמו ונרצחו תוך פרק זמן קצר, והפרשה הסעירה את בריטניה וגרמה פחד רב בעיקר לנשות צפון מזרח המדינה.

בחקירת הפרשה השתתפו 500 שוטרים שפעלו בשטח, טובי החוקרים הבריטיים, פסיכולוגים ואנשי רפואה משפטית ומדעניים שלקחו חלק בחקירות, סרקו את העיירות הסמוכות, ואת בתי החשודים והסרטים שצולמו במצלמות מעגל סגור. במשטרה ידעו לספר כי קיבלו למעלה מ-10 אלף שיחות טלפון מהציבור.

החשוד הקודם שנעצר שוחרר בערבות, תום סטיבנס

החשוד הקודם שנעצר שוחרר בערבות, תום סטיבנס עיבוד
"לריית' יש זכות למשפט צדק"

"כפי שאתם יודעים, ביום שני ה-18 לחודש, כחלק מחקירת רצח הנשים באזור איפסוויץ', עצרנו חשוד בביתו בטרימילי. יום לאחר מכן, ביום שלישי ה-19 לחודש, חשוד שני נעצר באיפסוייץ'", הודיע רב פקד גאל, מהמשטרה הבריטית, במסיבת העיתונאים שקיים.

"התקיימה חקירה וחקירות משמעותיות, במשך הזמן ששני האנשים הללו היו במעצר, כתוצאה מכך, הוגש כתב האישום ברצח".

מייקל קרימפ, ממשרד התובע הראשי בבריטניה, אמר במסיבת העיתונאים כי הוא משוכנע שזהו הנאשם הנכון. "החלטנו שיש בידינו

מספיק ראיות והצדקה מספקת לכך שסטיבן ריית' שנולד ב-24 באפריל 1958, מרחוב לונדון, באיפסוויץ', צריך להיות מורשע ברצח טאניה ניקול, גאמה אדאמס, אנאלי אלדרטון, אנט ניקול ופאולה קלנל", אמר קרימפ.

"אנחנו נמשיך  לחקור את המקרה ונבחן אותו מחדש כל הזמן לאור ההתפתחויות", הוסיף. במסיבת העיתונאים הזכיר קרימפ לאמצעי התקשורת, שעליהם להיות אחראים בדיווחים שלהם, וביקש מהם להיות מרוסנים בדיווחיהם. "לסטיבן ריית' יש זכות למשפט צדק. וחשוב שלא תהיינה דעות קדומות".

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


9 − = אחד

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com