יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "כל מה שמעניין אותו זה סקס"

"כל מה שמעניין אותו זה סקס"

"כל מה שמעניין אותו זה סקס" הפרוצות מאיפסוויץ' חושפות טפח מחייו של מי שהחשיבו לחברן, וכעת נחשד ברצח הקולגות שלהן "טניה, ג'מה, אנט, פאולה, אמילי", נכתב בפתק שצורף לזר ורדים שהושאר לזכר חמש הפרוצות מאיפסוויץ' שנרצחו. "הכרתי כמה מכן יותר טוב מאחרות, אבל אני מתגעגע לכולכן. טום X". הפרחים נקשרו לפנס רחוב בפינה של רחוב החלונות האדומים בעיירה. זונה לשעבר ...

"כל מה שמעניין אותו זה סקס"

הפרוצות מאיפסוויץ' חושפות טפח מחייו של מי שהחשיבו לחברן, וכעת נחשד ברצח הקולגות שלהן

"טניה, ג'מה, אנט, פאולה, אמילי", נכתב בפתק שצורף לזר ורדים שהושאר לזכר חמש הפרוצות מאיפסוויץ' שנרצחו. "הכרתי כמה מכן יותר טוב מאחרות, אבל אני מתגעגע לכולכן. טום X". הפרחים נקשרו לפנס רחוב בפינה של רחוב החלונות האדומים בעיירה. זונה לשעבר אמרה שבפינה זו החנה טום סטיפנס את מכוניתו כמעט מדי ערב, וחיכה לפרוצות שעובדות במקום. ה"גרדיאן" הבריטי מציג הבוקר קווים לדמותו של עובד בסופרמרקט המקומי בן 37 – החשוד העיקרי ברצח היצאניות מאיפסוויץ'.

אתמול חקרה המשטרה הבריטית את סטיפנס, שוטר מיוחד לשעבר שעזר לפרוצות, בחשד לביצוע הרציחות. סטיפנס מכחיש את החשדות נגדו, אך יום לפני מעצרו הוא הודהבראיון ל"סאנדי מירור" כי שילם עבור יחסי מין עם חלק מהנשים שנרצחו, והגדיר את עצמו כ"חבר של הבחורות והשומר שלהן".

"אם הייתי שם הלילה והיתה שם נערה עובדת, הייתי מנסה לשמור עליה", הוא אמר ל"סאנדי מירור". "אבל הייתי אומר לה, אני לא יכול לשמור על ביטחונך. הייתי מנסה לתת קצת תמיכה. לחלק מהן לא היה אף אחד אחר בכלל".

ג'קי גולדסמית', זונה לשעבר, סיפרה ל"גרדיאן" כי רוב הנשים שעובדות באיפסוויץ' הכירו את סטיפנס היטב, והיו מצלצלות אליו פעמים רבות כדי לבקש ממנו הסעה לסוחרי סמים או רק שייתן להן לשבת במכונית שלו ולהתחמם. גולדסמית' סיפרה כי חלק מהנשים היו מקיימות איתו יחסי מין בתמורה, ובמקרים אחרים הוא שילם עבור סקס. היא היתה המומה מהחדשות על מעצרו. "זה לא הוא", היא אמרה. "לא יכול להיות, זה רק טום. הוא יעזור להן, לא יהרוג אותן".

"ידעת שטום היה שוטר?"

סטפנס התחיל לפקוד את אזור האורות האדומים לפני כשנה וחצי, והנשים שפגש במקום ידעו רק מעט על עברו במעמד הבינוני. רק ימים אחדים לפני שנרצחה אמרה אנט ניקולס לחברתה גולדסמית': "ידעת שטום היה שוטר?".

גולדסמית' אמרה בראיון ל"גרדיאן" כי פגשה בסטפנס בפעם האחרונה בשבת בערב, כשהגיע לדירתה לדבר איתה על הרציחות. "הוא רק רצה לדבר, כי הוא היה מוטרד ובדיכאון", סיפרה. מאז היעלמותה של הנערה הראשונה

הוא צלצל אליה כל לילה, לראות אם היא בסדר ולדבר איתה על החדשות. "היו לו את כל המספרים שלהן. רוב הבחורות העובדות הכירו את טום וסמכו עליו".

עוד סיפרה גולדסמית' כי היתה מופתעת במיוחד ממעצרו של סטפנס, לאור העובדה שאף אחת מהנשים לא הותקפה מינית. "הוא מחפש סקס, כל מה שמעניין אותו זה סקס", היא אמרה. ואכן, בראיון לבי-בי-סי הוא אמר "רציתי סקס ושילמתי עבורו. אבל הייתי חבר של הנשים".

 

"אני עצוב ובודד, ככה התפתחה ביננו חברות"

בראיון ל"סאנדיי מירור", אמר סטפנס כי הוא מבקר את אמו באופן קבוע, וסיפר כי גילה לה לאחרונה שפנה לפרוצות ושהכיר את כל הנשים שנרצחו היטב. "החדשות היכו באמי כרעם ביום בהיר", הוא אמר.

ואכן, אמו המבוגרת והחולה אלן זכתה אתמול בלילה לביקור החוקרים בביתה באיי בסאפוק. כאשר נשאלה מדוע בנה החליט לשלם לפרוצות עבור סקס, היא ציטטה את דבריו: "אני עצוב ובודד. התפשרתי על המוסר שלי כשהגעתי בפעם הראשונה לאזור האורות האדומים, כך שאני מאמין שלהיות מעורב איתן זה לא זינוק מדהים. לעיתים קרובות הן רצו טרמפים לסוחרי הסמים שלהן, ואני סייעתי להן. זה היה יותר טוב בשבילי ככה. ככה התפתחה בינינו חברות".

סטפנס אמר כי היה קרוב במיוחד לטניה, הצעירה בין הנרצחות, אותה הכיר במשך חצי השנה האחרונה. הוריה של טניה יצאו בקריאה נרגשת לתקשורת, ואמרו כי לא היה להם מושג על חייה הסודיים של בתם.

מאז שנעצר סטיפנס, ניתנו לחוקרי המשטרה 96 שעות, בסיומן עליהם למצוא עדויות ולהגיש כתב אישום, או לשחררו. ביתו וחפציו נבדקו ביסודיות על ידי החוקרים לבדיקות מעבדה, די-אן-אי ועדויות משפטיות נוספות. אתמול נעצר חשוד נוסף ברציחות, סטפנס רייט בן 48, וגם ביתו נבדק על ידי צוות הרפואה המשפטית.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


× שתיים = 8

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com