יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> טורנדו קטן פגע בצפון לונדון

טורנדו קטן פגע בצפון לונדון

טורנדו קטן פגע בצפון לונדון הסופה פגעה ברחובות בצפון בירת בריטניה ובתוך שניות גרמה לנזק כבד. לפחות שישה בני אדם נפצעו תושבי 10 רחובות בצפון-מערב לונדון הופתעו בצהריים כאשר סופת טורנדו קטנה עברה וגרמה נזק כבד. לפחות שישה בני אדם נפצעו באירוע הבלתי שגרתי. מדובר בטורנדו הראשון שפוגע בבירת בריטניה. נזקי הטורנדו בלונדון הסופה פגע ברחוב באזור קנזל רייס בצפון-מערב ...

טורנדו קטן פגע בצפון לונדון

הסופה פגעה ברחובות בצפון בירת בריטניה ובתוך שניות גרמה לנזק כבד. לפחות שישה בני אדם נפצעו

תושבי 10 רחובות בצפון-מערב לונדון הופתעו בצהריים כאשר סופת טורנדו קטנה עברה וגרמה נזק כבד. לפחות שישה בני אדם נפצעו באירוע הבלתי שגרתי. מדובר בטורנדו הראשון שפוגע בבירת בריטניה.

נזקי הטורנדו בלונדון

הסופה פגע ברחוב באזור קנזל רייס בצפון-מערב הבירה הבריטית בסביבות השעה 11 בבוקר (1 בצהריים שעון ישראל) ובתוך 40 שניות בלבד שינתה את פני הרחוב. הרוח סחפה גגות, קירות נפלו וחלונות התעופפו, עצים נעקרו ממקומם. אשה אחת שעמדה בתחנת אוטובוס עפה מהרוח.

תושבי שני הבתים שנפגעו באורח קשה לא היו בבית ועדיין לא ידוע אם הם יודעים על הנזקים שנגרמו לבתיהם. כוחות הביטחון מחפשים אחרי נפגעים. עד כה ידוע על שישה פצועים, ואחד מהם פונה לבית חולים עם פגיעות בראשו.

צילום וידאו: באדיבות סקאי ניוז

"הרוח הגיעה ושינתה את פני הרחוב"

תושבים משכונות סמוכות סיפרו ל-nrg מעריב על שראו בזמן הסופה. "ראיתי אלומת אור חזקה מברק, ואחריו רעם אדיר וגשם סוחף", מספרת ניקול שהיתה בקמדן טאון. באיור גולדרז גרין דיווחו אנשים על רוחות עזות וגם מאזורים שונים בצפון העיר סיפרו אנשים כי מבול שטף אותם באופן פתאומי ולזמן קצר מאוד.

אחד התושבים סיפר שהוא עבד בחדר, שמע רוח וראה את גג הבית של השכנים עף בשמים. "חשבנו שזה היה פיגוע טרור ברגע הראשון, עד שהבנו מה התרחש",  סיפר אחד התושבים שכן אחר

סיפר שהיה ברחוב בעת הסופה. "דיברתי עם אדם אחר ותוך שניות הרוח הגיעה ושינתה את פני הרחוב", אמר.

חברת הפרלמנט מהאזור שנפגע סיפרה כי המיני-טורנדו גרם לנזק מקסימלי. היא סיפרה כי היא מנסה למצוא פתרונות לתושבי השכונה שבתיהם נפגעו, כמו העברתם לבתי מלון בסביבה.

טורנדו אינו דבר רגיל בלונדון. החזאים מדווחים על רוחות עם לחץ נמוך, שגורמים לרוח לרדת לכיוון האדמה, וגגות הבתים הם הדבר הראשון שהם נתקלים בהם.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− 4 = שלוש

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com