יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> הממלכה הלבנה

הממלכה הלבנה

הממלכה הלבנה שכבת שלג עבה כיסתה אזורים רבים בבריטניה וגרמה לשיבושי תנועה, אך גם לשמחה לילדים החזאים בבריטניה הבטיחו שהשנה הקרובה תהיה החמה בהיסטוריה והחודש שעבר הוגדר כינואר החם אי פעם, התעוררו הבוקר תושבי הממלכה ליום מושלג במיוחד. במקומות רבים הגיע גובה השלג לעשרה סנטימטרים וגובהו צפוי לעלות במשך היום. אזהרות חמורות יצאו לתושבי ווילס, מידלנדס ודרום-מזרח אנגליה, כאשר עיקר ...

הממלכה הלבנה

שכבת שלג עבה כיסתה אזורים רבים בבריטניה וגרמה לשיבושי תנועה, אך גם לשמחה לילדים

החזאים בבריטניה הבטיחו שהשנה הקרובה תהיה החמה בהיסטוריה והחודש שעבר הוגדר כינואר החם אי פעם, התעוררו הבוקר תושבי הממלכה ליום מושלג במיוחד.

במקומות רבים הגיע גובה השלג לעשרה סנטימטרים וגובהו צפוי לעלות במשך היום. אזהרות חמורות יצאו לתושבי ווילס, מידלנדס ודרום-מזרח אנגליה, כאשר עיקר השלג יורד במרכז אנגליה ובדרומה, כולל באזור לונדון. החזאים הזהירו כי בערב צפוי לרדת ברד וערפל קפוא יכול לכסות את השמיים.

למרות שבימים האחרונים נמסרו אזהרות לגבי מזג האוויר הצפוי, מצאו עצמם בריטים רבים כשהם תקועים בדרכים. משרד התחבורה הפציר בנהגים לצאת לכבישים רק אם הנסיעות דחופות.

מסלולי הנחיתה בשדות התעופה של לונדון, קארדיף ובריסטול נסגרו, אך רובם נפתחו מחדש. גם שירותי הרכבות נפגעו ממזג האוויר ומאות בתי ספר נסגרו.

"כל הירוק הפך ללבן"

בשביל משפחת ריית' מלונדון, יום השלג הזה הוא יום כיף משפחתי. האב ג'ון, העובד בחלוקת ספרים, לא הלך לעבודה היום. "אין שום טעם להיתקע בכבישים", הוא אומר. גם שלושת הילדים זכו ליום חופשה מבתי הספר שלהם.

ריס, בן 14, יצא החוצה אבל היה לו קר אז הוא חזר להתכרבל בשמיכה ולשחק במחשב. אבל אמילי, בת 7, וחנה, בת 4, משחקות בגינה האחורית. הן בנו איש שלג אחד שלא החזיק מעמד, אבל עכשיו הן מנסות את כישוריהן על אחד גדול יותר. "כשקר להן מדי בידיים הן נכנסות להפסקה קטנה", אומרת האם,אמנדה ומוסיפה כי "החתולים רק מסתכלים על השלג מהחלון".

"כל הירוק הפך ללבן",

מספרת ג'יל שיצאה גם היום לפתוח את בית הקפה השכונתי אותו היא מנהלת. "הבית שלי פונה אל הפארק ולהתעורר בבוקר לראות את כל העצים בלבן, היה נורא יפה". לבית הקפה הגיעו הבוקר פחות לקוחות מאשר ביום רגיל והבן של ג'יל יצא עם חברים לשחק בפארק היום כי בית הספר סגור.

סאל, נהג בחברת מוניות לונדונית, מספר שהבוקר עבד כרגיל ואפילו היו יותר קליינטים. אבל לאחר מספר שעות עבודה הוא הפסיק לעבוד. "נהיה מסוכן מדי", הוא מסביר. "בשלג כזה חייבים להיות בתנועה כל הזמן. אם אתה נתקע בפקק תנועה, אתה תקוע לנצח, מתחפר בשלג ולא יכול לזוז ואז אתה גם מתכסה בשלג".

 

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ שבע = 8

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com