שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> הכדורגל חוזר לוומבלי

הכדורגל חוזר לוומבלי

הכדורגל חוזר לוומבלי נבחרת אנגליה קיימה אימון לקראת ישראל באיצטדיון המיתולוגי שעבר שיפוץ נרחב. שליחי nrg ללונדון ליוו את ההכנות בהיכל הקדוש ושמעו את ג'יימי קראגר מדבר על המשחק בר"ג   וידאו: אימון נבחרת אנגליה nrgtv נבחרת אנגליה קיימה היום אימון ראשון על הדשא הטרי של איצטדיון וומבלי המשופץ לקראת משחקה בשבת בישראל. האיצטדיון המיתולוגי נפתח אחרי שיפוצים של למעלה משנה שעלו ...

הכדורגל חוזר לוומבלי

נבחרת אנגליה קיימה אימון לקראת ישראל באיצטדיון המיתולוגי שעבר שיפוץ נרחב. שליחי nrg ללונדון ליוו את ההכנות בהיכל הקדוש ושמעו את ג'יימי קראגר מדבר על המשחק בר"ג

 

וידאו: אימון נבחרת אנגליה nrgtv

נבחרת אנגליה קיימה היום אימון ראשון על הדשא הטרי של איצטדיון וומבלי המשופץ לקראת משחקה בשבת בישראל. האיצטדיון המיתולוגי נפתח אחרי שיפוצים של למעלה משנה שעלו 793 מיליון פאונד.

קשה להסביר את ההתרגשות שאחזה בכתבים האנגלים שבאו לתעד את הרגע, כמו גם את הד הצחוק שנשמע כשהקפטן ג'ון טרי, נתקל בחברו לקבוצה ולנבחרת פרנק למפארד ומצא את עצמו על הרצפה.

אגב, בוומבלי החדש, בו אמור להתקיים גמר הגביע השנה, נבנו בו 2016 בתי שימוש, בהם אחד מיוחד למלכה. 90,000 מושבים שוממים ליוו היום את אימון הנבחרת.

צילום וידאו: רון שולדמן ויוסי אטיאס. עריכת וידאו: ערן צנטר.

קראגר: שיחקתי כבר בעבר בתור מגן שמאלי

לאור היעדרותם של אשלי קול ופיל נוויל מהמשחק מול ישראל, ג'יימי קראגר אמור להיות זה שימלא את מקומם בר"ג. לקראת המשחק אמר קראגר: "ישראל נבחרת חזקה אבל נקווה להשיג תוצאה טובה".

כשנאמר לקראגר שבעיני רבים הוא נחשב לאחד המגינים הטובים בעולם, הוא ענה: "זה נחמד, אבל צריך

להמשיך להציג את היכולת הטובה. זה נותן בטחון לשמוע את זה, אבל זה יכול להתהפך די מהר אם אתה משחק כמה משחקים לא טובים".

על התפקיד באגף השמאלי שהוא לא כל כך רגיל אליו אמר: "שיחקתי כבר בעבר בתור מגן שמאלי, ואני יכול לשחק בתפקיד. סמוך למשחק נראה מה המאמן יחליט".

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


− שתיים = 2

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com