שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> הטרדה מלכותית

הטרדה מלכותית

הטרדה מלכותית חברתו של הנסיך וויליאם, קיית מידלטון, הגישה תלונה על הטרדה נגד עיתון בריטי שפרסם תמונותיה אין פרטיות בארמון: קיית מידלטון, חברתו של הנסיך וויליאם, הגישה תלונה רשמית נגד העיתון הבריטי "דיילי מירור", בטענה שתמונותיה שפורסמו היום בעיתון הושגו "כתוצאה מהטרדה". בתמונות נראית מידלטון בת ה-25 כשהיא עוצרת לקנות כוס קפה בדרכה לעבודה, ובכיתוב התמונה נאמר כי פניה היו ...

הטרדה מלכותית

חברתו של הנסיך וויליאם, קיית מידלטון, הגישה תלונה על הטרדה נגד עיתון בריטי שפרסם תמונותיה

אין פרטיות בארמון: קיית מידלטון, חברתו של הנסיך וויליאם, הגישה תלונה רשמית נגד העיתון הבריטי "דיילי מירור", בטענה שתמונותיה שפורסמו היום בעיתון הושגו "כתוצאה מהטרדה". בתמונות נראית מידלטון בת ה-25 כשהיא עוצרת לקנות כוס קפה בדרכה לעבודה, ובכיתוב התמונה נאמר כי פניה היו "פני אבן", שהביעו "כאב אוזניים בגין הנסיך וויליאם, לאחר ששמעה על הרפתקאותיו במועדון לילה בחופה הדרומי של הממלכה".

את התלונה הגישה מידלטון לוועדת התלונות של העיתונות, וזו החלה לחקור את טענותיה, ולבדוק האם חרג ה"דיילי מירור" מכללי האתיקה של העיתונות. בתלונה מצוין כי התמונות פורסמו תוך הפרת סעיף בקוד ההתנהגות, האוסר על עיתונאים להיות מעורבים בהפחדה, הטרדה או רדיפה מתמשכת, וכן להתעקש לשאול שאלות, לצלצל, לרדוף, לצלם אנשים או לעקוב אחריהם, משהתבקשו לחדול מכך.

בנוסף מדגיש החוק הבריטי כי על עורכים "להבטיח שהעקרונות הללו נאכפים על ידי הכפופים להם, ולדאוג שלא להשתמש בחומרים ממקורות אחרים", שהושגו בניגוד לאותם עקרונות.

אין זו הפעם הראשונה שמילדטון, המעוררת תשומת לב תקשורתית רבה בבריטניהובעולם, קובלת על פגיעה של העיתונות בפרטיותה: בשנת 2005 פנו עורכי הדין שלה אל עורכי עיתונים בבריטניה וביקשו כי יניחו לה ולבני משפחתה. פרקליטיה טענו אז כי צלמים עוקבים אחריה כמעט מדי יום מאז שעזבה את האוניברסיטה, ומידלטון עצמה ציינה כי לא עשתה עד כה "מעשה משמעותי דיו, שיצדיק את העניין שמגלה בה העיתונות".

הדברים הגיעו לידי כך שבחודש ינואר האחרון נזקקו מידלטון והנסיך לליווי משטרתי, כאשר צלמים הקיפו אותם בעת שעזבו מועדון לילה. זמן קצר לאחר מכן הוגש צו האוסר על העיתונים "ניוז אינטרנשיונל", "ניוז אוף דה וורלד", ה"טיימס" וה"סאנדיי טיימס", להשתמש בצילומי הפפראצי שבהם מונצחת מידלטון.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שמונה × = 16

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com