יום שישי , 19 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> הטייס העיוור עבר חצי עולם

הטייס העיוור עבר חצי עולם

הטייס העיוור עבר חצי עולם מיילס הילטון-בארבר טס מלונדון לסידני – מרחק של 21,700 ק"מ – כדי לגייס כסף למאבק בעיוורון. "אני מרגיש באופוריה", אמר עם נחיתתו באוסטרליה מיילס הילטון-בארבר שבר היום שיא עולמי כאשר הפך לטייס העיוור הראשון שהגיע מלונדון לסידני שבאוסטרליה. "אני מרגיש אופוריה", אמר עם נחיתתו. וידאו : חדשות עולם טייס עיוור nrgtv הילטון-בארבר, בן 58, המריא ...

הטייס העיוור עבר חצי עולם

מיילס הילטון-בארבר טס מלונדון לסידני – מרחק של 21,700 ק"מ – כדי לגייס כסף למאבק בעיוורון. "אני מרגיש באופוריה", אמר עם נחיתתו באוסטרליה

מיילס הילטון-בארבר שבר היום שיא עולמי כאשר הפך לטייס העיוור הראשון שהגיע מלונדון לסידני שבאוסטרליה. "אני מרגיש אופוריה", אמר עם נחיתתו.

וידאו : חדשות עולם טייס עיוור nrgtv

הילטון-בארבר, בן 58, המריא מלונדון ב-7 במרס במטוס מיקרולייט, כאשר מטרת הטיסה של 21,700 הקילומטרים היתה לגייס כספים לעזרה בטיפול בהתעוורות שניתנת למניעה. את הכסף שהצליח לגייס יתרום הילטון-בארבר לבתי חולים ולארגוני בריאות.

"לא פחדתי, אבל יחד עם זאת היינו במצבים של סכנת חיים

מסוימת", סיפר הילטון-בארבר. לאחר הנחיתה. "טסנו בתוך סערה טרופית. זה היו כמו לטוס בתוך מפל. הטיסה שלי כוסתה בקרח".

לאורך הטיסה ליוו את הילטון-בארבר כמה טייסי משנה, האחרון שבהם היה ריצ'רד מרדית' הארדי, אולם הילטון-בארבר הוא שהטיס את המטוס הקל כשהוא משתמש בציוד דיבור טכנולוגי.

צילום: רויטרס. עריכת וידאו: אייל רותם

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


אחד + = 8

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com