יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> האישום: יותר מדי אוכל לכלב

האישום: יותר מדי אוכל לכלב

האישום: יותר מדי אוכל לכלב 2 אחים מבריטניה הורשעו בהזנחה ובהתעללות, לאחר שהאכילו את כלבם עד ששקל למעלה מ-70 ק"ג הזנחה או התעללות? שני אחים מבריטניה הורשעו בהתאכזרות לבעלי חיים, לאחר שהאביסו את כלבם יתר על המידה, וגרמו לו לסבל מיותר. פקחי הארגון הממלכתי למניעת התעללות בבעלי חיים אמרו כי כלב הלברדור של השניים ראסטי הפך ל"שמן בצורה דוחה ודומה ...

האישום: יותר מדי אוכל לכלב

2 אחים מבריטניה הורשעו בהזנחה ובהתעללות, לאחר שהאכילו את כלבם עד ששקל למעלה מ-70 ק"ג

הזנחה או התעללות? שני אחים מבריטניה הורשעו בהתאכזרות לבעלי חיים, לאחר שהאביסו את כלבם יתר על המידה, וגרמו לו לסבל מיותר. פקחי הארגון הממלכתי למניעת התעללות בבעלי חיים אמרו כי כלב הלברדור של השניים ראסטי הפך ל"שמן בצורה דוחה ודומה לסוס ים", וסיפרו כי הוא שקל 70 ק"ג, בטרם הועבר לטיפולם.

בית המשפט בבריטניה הרשיע את דארק בנטון בן ה-62 ואת דיוויד בנטון בן ה-53, שני אחים תושבי פורדהם, בהתאכזרות לבעלי חיים ובגרימת סבל ללא סיבה, לאחר שהאכילו את כלבם ללא הגבלה ואפשרו למשקלו לעבור את רף ה-70 קילוגרמים, כש-26 מהם הוא העלה בשנתיים האחרונות.

פקחי הארגון המלכותי למניעת התעללות בבעלי חיים אמרו כי האחים בנטון נכשלו במתן דיאטה נאותה, וגרמו לכלב, העונה לשם ראסטי, להפוך ל"שמן בצורה דוחה".

שני האחים הכחישו את העבירות שיוחסו להן, וטענו כי הכלב שמן באופן מופרז כיוון שהוא סובל מדלקת פרקים, ואינו יכול להתאמן בקלות. בבית המשפט נאמר כי השניים סירבו להישמע להוראות הווטרינר, שהזהיר לגבי מצבו של הכלב, והם נמצאו אשמים.

ראסטי בן 9 הועבר לחסותם של אנשי "הארגון המלכותי למניעת התעללות בבעלי חיים" בחודש מאי האחרון, ותחת השגחתם הוא הצליח להשיל ממשקלו 22 קילוגרמים.

דיאטה בסך 3,000 פאונד

בית המשפט גזר על האחים שלוש שנות מאסר על תנאי, אך אמר כי יש להכשיר את הקרקע לכך שהכלב יוחזר אל השניים. השופט הדגיש כי על האחים לוודא שהכלב לא נקלע לעודף משקל, וכי יש להעניק לו טיפול טוב.

עורכת הדין של השניים, אן מארי ג'ורג'י, טענה במהלך הדיון כי "הם לא מומחים באילוף חיות או מומחים לכלבי לברדור, הם בעלי כלבים רגילים". כן היא טענה כי אין עדויות שהכלב "סבל"

מאכילת ממתקים או האכלת יתר. והוסיפה כי לקוחותיה האכילו את ראסטי מקערת כלבים קטנה בבקרים ובערבים, ופינקו אותו בממתק עצם רק בשבתות.

במהלך המשפט הציגו אנשי הארגון הממלכתי למניעת התעללות בבעלי חיים כי הוציאו 3,000 פאונד בחודשים האחרונים כדי להשיל את הקילוגרמים העודפים מראסטי. "לכמה אנשים יש בכיסם סכום כסף שכזה להוציא על כלב המחמד?", טענה פרקליטתם של השניים.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


חמש + 8 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com