יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "דיאנה לא רצתה להתחתן"

"דיאנה לא רצתה להתחתן"

"דיאנה לא רצתה להתחתן" משרתה לשעבר של הנסיכה בספר חדש: היא לא תכננה להתחתן עם אל-פאייד כי היתה מאוהבת באחר תשע שנים לאחר מותה של הנסיכה דיאנה בתאונת דרכים בפריז נמשכים להיחשף סודותיה של "מלכת הלבבות" בספר חדש, פרי עטו של המשרת לשעבר של הנסיכה. בספר "הסוד האחרון" חושף פול בארל, שהיה מקורב לדיאנה במשך שנים, את מה שלטענתו הוא ...

"דיאנה לא רצתה להתחתן"

משרתה לשעבר של הנסיכה בספר חדש: היא לא תכננה להתחתן עם אל-פאייד כי היתה מאוהבת באחר

תשע שנים לאחר מותה של הנסיכה דיאנה בתאונת דרכים בפריז נמשכים להיחשף סודותיה של "מלכת הלבבות" בספר חדש, פרי עטו של המשרת לשעבר של הנסיכה.

בספר "הסוד האחרון" חושף פול בארל, שהיה מקורב לדיאנה במשך שנים, את מה שלטענתו הוא הסוד "האולטימטיבי", שבית המלוכה ניסה להסתיר לאורך שנים, והוא שבניגוד לשמועות לדיאנה לא היתה כוונה להתחתן עם דודי אל-פאייד שנהרג אתה, אלא היה לה אהוב אחר, וכי הטבעת שענדה על אצבעה בליל התאונה היתה "טבעת ידידות" ולא "טבעת נישואין".

העיתונים הבריטיים ציטטו קטעים מהספר ולפיהם דיאנה ענדה על אצבעה בליל מותה טבעת משובצת יהלומים בשווי 3,000 לירות שטרלינג, אותה קבלה מאל-פאייד. אולם בניגוד לתיאורית הקונספירציה, זו לא היתה טבעת אירוסין, כי אם "טבעת של ידידות", שאותה ענדה על יד ימין.

לדברי בארל, אהבתה האמיתית של דיאנה היתה נתונה למנתח בשם הסנאת קאהן. "גילויי החיבה הפומביים שלה לדודי היו הדרך שלה לגרום לקאהן להבין מה הוא יכול להפסיד", ציין בארל.

"סיפרה כמה רומנטית היתה הטבעת"

המשרת לשעבר סיפר עוד כי הנסיכה סיפרה לו על הטבעת שקבלה מאל-פאייד, בשיחת טלפון יומיים לפני מותה. על פי הפרסום בעיתון "הסאן", בארל הוא שהציע לה לענוד את הטבעת על ידה הימנית כדי להבטיח שלא יחשבו את הטבעת בטעות לטבעת אירוסין. "היא הבהירה שזו לא היתה טבעת אירוסין, אבל סיפרה כמה רומנטי זה היה", אמר.

בארל

אמר כי הוא מנסה בספרו להזים את הספקולציות שהנסיכה נרצחה על פי הוראת בית המלוכה מתוך כוונה למנוע את נישואיה למוסלמי.

במקביל נמשכת חקירת מותה של הנסיכה דיאנה ובימים האחרונים המליצה הממשלה על השופטת הבכירה ביותר בבריטניה לנהל את חקירת המוות של הנסיכה, שכבר מזה זמן רב תקועה במקום.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


אחד + = 7

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com