שבת , 20 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> 'גופות גנובות נמכרו להשתלה'

'גופות גנובות נמכרו להשתלה'

'גופות גנובות נמכרו להשתלה' גורמי הבריאות בארה"ב ובריטניה חוקרים חשד שחלקים של גופות מזוהמות נמכרו לבתי"ח בריטיים    סערה במערכת הבריאות הבריטית: שירותי הבריאות בארה"ב ובבריטניה חוקרים חשד כי חלקי גופות גנובים, שהיו מזוהמים במחלות מדבקות, הועברו מארה"ב לבתי חולים בממלכה ובהמשך הושתלו בחולים. הבי-בי-סי דיווח היום כי יותר מאלף חלקי גופות נשדדו על ידי כנופיות בניו-יורק ונמכרו מאוחר יותר ...

'גופות גנובות נמכרו להשתלה'

גורמי הבריאות בארה"ב ובריטניה חוקרים חשד שחלקים של גופות מזוהמות נמכרו לבתי"ח בריטיים

 

 סערה במערכת הבריאות הבריטית: שירותי הבריאות בארה"ב ובבריטניה חוקרים חשד כי חלקי גופות גנובים, שהיו מזוהמים במחלות מדבקות, הועברו מארה"ב לבתי חולים בממלכה ובהמשך הושתלו בחולים.

הבי-בי-סי דיווח היום כי יותר מאלף חלקי גופות נשדדו על ידי כנופיות בניו-יורק ונמכרו מאוחר יותר להשתלות. חוקרי הפרשה בניו-יורק אמרו שתעודות פטירה "טופלו" כך שהמתים ייראו כצעירים ובריאים יותר ממה שבאמת היו. רקמות העור, העצמות והגידים נמכר מאוחר יותר לשימוש בהשתלות דנטליים ולהשתלות ירכיים.

"שרותי ביוכימיקל טישו", החברה שבמרכז הסקנדל, ייצאה רק בשנה שעברה 77 איברים  לבריטניה. ארבעה נעצרו, אך הם טוענים לחפות מאשמה.

"זה לא אומר ש-77 חלקי הגופות שנקנו הגיעו מגופות גנובות או נגועות במחלה זיהומית, אבל הם הגיעו מ'ביוכימקל טישו' ואנחנו הזהרנו את בתי החולים ביחס לכך מוקדם יותר השנה", אמרה דוברת המחלקה לתקינות של תרופות ושל שרותי הבריאות הממלכתיים בבריטניה.

הרופאים יחליטו אם להסיר את השתלים

שירותי הבריאות הממלכתיים האמריקניים, והסוכנויות האחראיות על ציוד ובריאות בארה"ב  הוציאו הוראה להחזיר את האברים והזהירו שיכול להיות שרבים מחולים נחשפו לנגיף HIV  ולמחלות נוספות. עם זאת, הם התעקשו שהסכנה להידבקות היא מינימלית.

דוברת המחלקה לתקינות של תרופות ושל שרותי הבריאות הממלכתיים אמרה כי זה היה נתון להחלטתם

האישית של הרופאים להחליט אם להסיר את ההשתלות או לקבוע שאין בהם סיכון ולהשאירן.

הדוברת לא הסכימה לומר לאן בדיוק בבריטניה נשלחו האיברים הנגועים המיובאים, כיוון שהתהליך הוא כל כך יוצא דופן וחשיפתו יכולה לגרום לזיהוי החולים שהיו מעורבים במקרים. "אנחנו יכולים להגיד שכל סיכון הוא מינימלי ורק אמצעי זהירות", אמרה.

כתבות במעריב נהרג… בעת היותה הכתובת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


ארבע × = 12

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com