יום שישי , 19 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> 'בת ה-3 צולמה עם שני גברים'

'בת ה-3 צולמה עם שני גברים'

'בת ה-3 צולמה עם שני גברים' משטרת פורטוגל מחפשת אחר שלושה חשודים בחטיפת הבריטית בת ה-3 בפורטוגל סיוטו הגרוע ביותר של כל הורה: כבר שבעה ימים ולילות, ועדיין אין קצה חוט באשר לגורלה של הילדה הבריטית מדלן מקאן בת השלוש, שבילתה עם הוריה בחופשה בפורטוגל ונעלמה. היום התרחשו כמה התפתחויות בפרשה: צילומי וידאו בתחנת דלק בכפר תיעדו שלושה חשודים, המסתובבים ...

'בת ה-3 צולמה עם שני גברים'

משטרת פורטוגל מחפשת אחר שלושה חשודים בחטיפת הבריטית בת ה-3 בפורטוגל

סיוטו הגרוע ביותר של כל הורה: כבר שבעה ימים ולילות, ועדיין אין קצה חוט באשר לגורלה של הילדה הבריטית מדלן מקאן בת השלוש, שבילתה עם הוריה בחופשה בפורטוגל ונעלמה. היום התרחשו כמה התפתחויות בפרשה: צילומי וידאו בתחנת דלק בכפר תיעדו שלושה חשודים, המסתובבים עם ילדה, העונה על תיאורה של מדלן.

לפני כשבוע, בעת ששהו בחופשה בכפר פראיה דה-לוז שבחבל אלגרבה, הותירו בני הזוג מקאן את  שלושת ילדיהם ישנים בדירתם שבכפר, ויצאו לארוחת ערב במסעדה בקרבת מקום. לדברי בני הזוג, הם הגיעו לבדוק את שלומם של הילדים אחת לחצי שעה. בסביבות השעה עשר בלילה הגיעה האם אל חדרם של הילדים, וגילתה לחרדתה כי בתה אינה נמצאת.

אורחים ותושבים סייעו מיד בחיפושים, והמשטרה המקומית, שהגיעה עשר דקות לאחר מכן, פתחה מיד בחיפושים אחר הילדה, והעבירה את המידע למשטרת הגבולות, למשטרה הספרדית ולשדות התעופה. עם זאת, בבריטניה נשמעו טענות לפיהן תגובת המשטרה המקומית היתה אטית, ובשל כך פוספסה השעה הקריטית למציאתה של מדלן.

היום התגלו פרטים חדשים בפרשה: סרטון וידאו שצולם בתחנת דלק בכפר מתעד שני גברים, אישה וילדה, שתיאורה תואם את זה של מדלן. לדבריו של עד מקומי, שני הגברים שמופיעים בסרטון צילמו את בתו, ואף ניסו לחטוף אותה בעיירה סמוכה, ימים ספורים לפני היעלמותה של מדלן. עד נוסף סיפר כי ראה את האישה המצולמת כשהיא מסתובבת "באופן חשוד" מחוץ לחדר השינה של מדלן בליל היעלמותה.

מפקד המשטרה המופקד על חקירת הפרשה סירב להתייחס לפרטים החדשים שהתגלו. "החוק בפורטוגל אינו מאפשר לאושש או להפריך פרסומים הקשורים לחקירה". אמר במסיבת עיתונאים שערך הערב. "הפרסומים בעיתונות הם באחריות העיתונות ואני לא יכול לאשר או לדחות אותם כרגע".

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


4 − = שתיים

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com