יום שישי , 19 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> בלייר יורד מהמסלול

בלייר יורד מהמסלול

בלייר יורד מהמסלול המטוס עליו שהו רה"מ הבריטי ומשפחתו בדרך לנופש, החטיא את מסלול הנחיתה והחליק לשוליים ראש ממשלת בריטניה יצא לחופשה משפחתית בדרום פלורידה, אך הוא לא שיער בנפשו שגם הדרך לנופש, רצופה במהמורות. המטוס עליו שהו בני המשפחה הלונדונית ניסה לנחות בנמל התעופה הבינלאומי במיאמי, אך החטיא את המסלול, החליק לשוליים ועלה על אורות האזהרה. אך בשלב זה ...

בלייר יורד מהמסלול

המטוס עליו שהו רה"מ הבריטי ומשפחתו בדרך לנופש, החטיא את מסלול הנחיתה והחליק לשוליים

ראש ממשלת בריטניה יצא לחופשה משפחתית בדרום פלורידה, אך הוא לא שיער בנפשו שגם הדרך לנופש, רצופה במהמורות. המטוס עליו שהו בני המשפחה הלונדונית ניסה לנחות בנמל התעופה הבינלאומי במיאמי, אך החטיא את המסלול, החליק לשוליים ועלה על אורות האזהרה. אך בשלב זה הצליחו הטייסים להשיב את המצב לשליטה מלאה ולהסיע את הנוסעים בבטחה.

מלבד המשפחה המיוחסת, היו 343 נוסעים נוספים על טיסה מספר 209 של חברת התעופה "בריטיש איירווייז" מלונדון למיאמי. מטוס ה"בואינג 747" שיצא מנמל התעופה הית'רו בלונדון, הגיע למיאמי בסביבות השעה 6:15 (זמן מיאמי).

"המטוס לא יצא לגמרי מהמסלול, והתייצב עליו חזרה בכוחות עצמו", אמר דובר שדה התעופה, מארק הנדרסון. דוברת רשות שדות התעופה הוסיפה לדברים ואמרה כי המטוס עצר בסוף המסלול. המטוס עצמו לא ניזוק, ואיש לא נפגע בתקרית.

דובר חברת התעופה "בריטיש איירווייז", ג'ון לאמפל, אמר כי הטייס עצר את המטוס בקצה המסלול משום שלא הצליח לראות את האורות. "כנראה שנעשו עבודות תאורה בשטח, כך שהתאורה היתה גרועה", הוא אמר. "כדי להימנע  מטעויות אפשרויות הקפטן החליט לעצור בקצה המסלול ולקרוא למגדל".

בסופו של דבר המטוס חזר לטרמינל והנוסעים הורשו לרדת ממנו, והוא אף שב בזמן ל"עמדת חזרה" מתחת לשער, ועמד בלוח הזמנים לטיסה חזרה ללונדון עם צוות חדש.

נופש עם סוכני ביון

בניגוד לדיווח המדוייק והמסודר לגבי התקרית, לא נמסרו כמעט פרטים לגבי מטרת נסיעתו של בלייר. דובר שרותי המודיעין הבריטים, קים ברוס, מסר כי משפחת בלייר ותוכניות המסע שלה לא נפגעו מהתקרית.

יעד הטיסה של משפחת ראש הממשלה לא נמסר, אולם

העיתון "הארלד" מיאמי דיווח כי בלייר צפוי לנפוש עם משפחתו באזור העיר.

דובר שרותי המודיעין בארצות הברית מסר כי על המטוס עצמו לא היו סוכני ביון, אך הסוכנות מספקת אבטחה לראש הממשלה הבריטי ומשפחתו במשך שהותם בדרום פלורידה.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


9 + שמונה =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com