יום רביעי , 24 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> אנגליה 2006: יותר עברייני מין

אנגליה 2006: יותר עברייני מין

אנגליה 2006: יותר עברייני מין משרד הפנים הבריטי דיווח היום על עלייה של 4 אחוז במספר עבירות המין לעומת שנה שעברה רק הבוקר פורסם כי יותר משליש מהנערות הבריטיות מקיימות יחסי מין, והנה מגיע הצד השני של המשוואה: נתונים חדשים מציגים עלייה של כמעט 4 אחוז בעבירות המין ובמספר עברייני המין באנגליה ובווילס. הנתונים מגיעים בימים בהם לונדון סוערת ממקרה מחריד בו ...

אנגליה 2006: יותר עברייני מין

משרד הפנים הבריטי דיווח היום על עלייה של 4 אחוז במספר עבירות המין לעומת שנה שעברה

רק הבוקר פורסם כי יותר משליש מהנערות הבריטיות מקיימות יחסי מין, והנה מגיע הצד השני של המשוואה: נתונים חדשים מציגים עלייה של כמעט 4 אחוז בעבירות המין ובמספר עברייני המין באנגליה ובווילס. הנתונים מגיעים בימים בהם לונדון סוערת ממקרה מחריד בו ילדה נחטפה דרך חלון האמבטיה בביתה, נאנסה, הוכתה באכזריות והושארה ערומה בפארק.

לפי סטטיסטיקות שפרסם משרד הפנים הבריטי, בשנה האחרונה היו ברשימת עברייני המין של ארגון "מפה" 29,973 פושעים, אליהם נוספו 14,317 עברייני אלימות ועבריינים נוספים המסוכנים לציבור. מספרם של אלו גדל ב-13 אחוז משנה לשנה, עד שהגיעו למספר זה.

"מפה" הוא גוף המשלב כוחות  משטרה, עובדים סוציאלים וקציני מבחן, המפקחים על עבריינים מסוכנים כאשר הם משתחררים מהכלא וחוזרים לחיות בקהילה. בסוף שנת 2005 ובתחילת 2006 עקב הארגון אחרי 47,653 עברייני מין ואלימות ברחבי הממלכה, עליה של כמעט 7 אחוז לעומת התקופה המקבילה שנה קודם לכן.

"העבירות שמבוצעות על ידי האוכלוסייה עליה מפקחת 'מפה', גורמות סבל רב לקורבנות ומעוררות דאגה רבה עבור כולנו", אמר שר ממשרד הפנים, גארי סטאקליף. "בעוד שאנחנו לא יכולים לבטל סכנות באופן מוחלט, כולנו זכאים לצפות שכל מה שניתן לעשות אכן נעשה, כדי למנוע מהעבריינים האלה לחזור ולבצע פשעים".

דוח ראשון מאז הביקורת

בדוח שפורסם היום נגלתה ירידה של 22.78 אחוז במספר העבריינים הרשומים שחזרו לבצע פשעים. בנוסף חושפים הנתונים האחרונים עליה של 30 אחוז בעבריינים הרשומים שלא מוסרים פרטים אישיים כנדרש מהם כמו שינוי כתובת, שינוי שם או שינוי מקום הימצאותם, מ-993 עבריינים בשנה שעברה ל-1,293 פושעים השנה.

מדובר בדוח השנתי הראשון, מאז הביקורת החריפה שספגה המערכת על כישלונה במקרה בו האנס אנטוני רייס רצח אישה בת 40 רק תשעה חודשים לאחר ששוחרר מ-16 שנות מאסר.

בחודש מאי האחרון פתח המפקח הכללי של קציני המבחן, אנדרו ברידג'ס, בחקירה שעסקה בזמן המועט שחלף בין השחרור של רייס לביצוע הרצח.

מפרטי החקירה נראה שאנשי "מפה" מיקמו את זכויות האדם של רייס מעל לטובת הציבור. רייס בן ה-49 דקר למוות את נעמי בריאנט בת ה-40 בביתה בווינצ'סטר באוגוסט בשנה שעברה, ימים ספורים לאחר שנפגשו. במקביל, בסקוטלנד השכנה נחשף היום כי בשנה האחרונה הואשמו 262 ילדים מתחת לגיל 14 בעבירות מין חמורות, 24 מהם הואשמו באונס.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


7 + שתיים =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com