יום שלישי , 23 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> אל-קאעידה בעקבות הארי

אל-קאעידה בעקבות הארי

אל-קאעידה בעקבות הארי בבריטניה דיווחו הבוקר כי ארגון הטרור מתכנן לחטוף את הנסיך הבריטי, שיגיע בקרוב לעיראק עיראק נחשבת לאחד המקומות המסוכנים ביותר בעולם כיום, אבל בשביל הנסיך הארי מדובר ביעד מסוכן במיוחד. מדיווחים שונים שמתפרסמים הבוקר בבריטניה עולה כי ארגון הטרור "אל-קאעידה" סימן את הנסיך כמטרה. על פי הדיווחים, טרוריסטים נדרשו לחטוף או להרוג את הארי כשיגיע להילחם בעיראק. ה"סאן" ...

אל-קאעידה בעקבות הארי

בבריטניה דיווחו הבוקר כי ארגון הטרור מתכנן לחטוף את הנסיך הבריטי, שיגיע בקרוב לעיראק

עיראק נחשבת לאחד המקומות המסוכנים ביותר בעולם כיום, אבל בשביל הנסיך הארי מדובר ביעד מסוכן במיוחד. מדיווחים שונים שמתפרסמים הבוקר בבריטניה עולה כי ארגון הטרור "אל-קאעידה" סימן את הנסיך כמטרה. על פי הדיווחים, טרוריסטים נדרשו לחטוף או להרוג את הארי כשיגיע להילחם בעיראק.

ה"סאן" הבריטי מפרסם הבוקר כי הנסיך, בן ה-22, שצפוי להישלח עם הגדוד שלו לעיראק במהלך חודש מאי, יעבור בשבוע הקרוב אימונים מיוחדים, במהלכם יצטרכו חבריו לשחררו מחטיפה מדומה בעזרת גז מדמיע ורימונים.

באתר אינטרנט מוסלמי קיצוני נכתבה הודעה בה נאמר: "הנסיך הארי יישלח לעיראק להיהרג על ידי מוסלמים". בהודעה אחרת נכתב: "מי ייתן ואללה יגמול לו כפי שמגיע לו – כמו גם לחבריו הקרוסדרס (לוחמים או צלבנים – י.ע)".

על פי הדיווחים, גורמים בצבא הבריטי חוששים כי אם הנסיך ייחטף, ינצלו זאת הטרוריסטים על מנת לערוך מפגן טלוויזיוני בהשתתפותו, הפעם כחטוף.

הנסיך הארי, בנם של הנסיך צ'ארלס והנסיכה המנוחה דיאנה, הוא בן המלוכה הראשון שישרת באזור מלחמה מאז שדודו, אנדרו הדוכס מיורק, הטיס מסוקי קרב במלחמת פוקלנד ב-1982.

כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

 

 

 

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


4 − = אפס

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com