יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> ארכיון כתבות מעריב >> "אין מלחמה בסחר בילדים"

"אין מלחמה בסחר בילדים"

"אין מלחמה בסחר בילדים" שני ארגוני למען הילד פרסמו דוח שקורא לממשלת בריטניה לפעול יותר כדי להיאבק בסחר בילדים ממשלת בריטניה לא עושה מספיק בכדי למנוע סחר בילדים והברחתם לתוך המדינה – כך עולה מדוח שפורסם על ידי שתי אגודות למען הילד. בממשלה דווקא אומרים שהם נלחמים בחורמה בתופעה. האו"ם מעריך שמדי שנה נופלים 1.2 מיליון ילדים קורבן לסחר ברחבי ...

"אין מלחמה בסחר בילדים"

שני ארגוני למען הילד פרסמו דוח שקורא לממשלת בריטניה לפעול יותר כדי להיאבק בסחר בילדים

ממשלת בריטניה לא עושה מספיק בכדי למנוע סחר בילדים והברחתם לתוך המדינה – כך עולה מדוח שפורסם על ידי שתי אגודות למען הילד. בממשלה דווקא אומרים שהם נלחמים בחורמה בתופעה.

האו"ם מעריך שמדי שנה נופלים 1.2 מיליון ילדים קורבן לסחר ברחבי העולם, כאשר רבע מהם משמשים לעבודות שונות. רק בבריטניה עצמה ניצלו 250 אלף ילדים מכניסה למעגל הסחר בין השנים 1999-2003.

אולם דוח משותף של יוניצ"ף וטרה דס הומס טוען כי מדובר רק בקצה הקרחון וכי אין דרך שיטתית לקבוע כמה אנשים באמת מעורבים בתופעה. לפי הדוח, ילדים רבים מוברחים לתוך בריטניה מדרום מזרח אירופה והופכים לשפחות מין, לעבדים ולמקבצי נדבות.

מחברי הדוח טוענים שהדרך יחידה ללחום בתופעה הוא להלחם בשורשיה. הם מבקשים לערוך ביקורים באלבניה, מולדובה, רומניה וקוסובו. עוד טוענים הארגונים כי הקמפיינים להעלאת המודעות לתופעה הם לעתים בזבוז של משאבים שצריכים להיות מופנים לבירור השאלה למה סוחרים בילדים וכיצד למנוע את התהליך.

"הטיפול בסוחרים חסר יעילות"

ארגון יוניצ"ף בריטניה טוען ששרי הממשלה צריכים לעשות יותר כדי לעזור לקורבנות, שמגיעים למדינה. הדוח קורא להקנות לצעירים, שיש חשש שייפלו קורבן לסחר, חינוך לכישורי חיים, שיעזור להם להעלות את הערכתם העצמית ולדעת כיצד לקחת החלטות. כמו כן גופים כגון המשטרה, שירותי הגירה ועובדים סוציאליים צריכים להיות מיומנים במטרה לזהות סחר בילדים.

סגן מנהל סניף יוניצ"ף בריטניה, אנדרו רדפורד, סיפר על מצבם הקשה של הילדים הנופלים קורבן לסחר, ושלעתים מוצאים את עצמם כלואים. "האפשרות הזו לא נותנת להם מקום

מבטחים לפנות אליו, משאירה אותם מפוחדים ושבירים ובסכנה שיפלו שוב אל שוק הסחר בילדים", אמר.

רדפורד גם קורא למקד את המאבק בסוחרי הילדים. "הסוחרים עצמם מאוד מאורגנים, מאוד גמישים ומאוד חסרי רחמים, והשיטה הקיימת לטיפול בהם מאוד נוקשה וחסרת הרמוניה ויעילות", אמר

דובר משרד הפנים אמר בתגובה לדוח כי הם מחויבים למלחמה "במה שנראה" כסחר בילדים וכי הענישה על כך היא 14 שנות מאסר. "הוקם צוות להגנה על אנשים במצב רגיש, שתפקידו לתאם פעולות, ובאופן מיוחד את תגובתנו לסחר בילדים", אמר.

 

‫כתבות במעריב נרג… בעת היותה הכתבת בלונדון של מעריב נרג'.‬‬

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שלוש + = 8

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com