שבת , 20 אפריל 2024
Home >> מבזקים >> מעולם הקונספירציות? פרסומים כי השב"כ שכנע את אחד הנערים להצית את בית הספר הדו לשוני כדי להפליל את בנצי גופשטיין (הטענות של בן גביר המפורטת למטה , נשמעות כאילו נלקחו מחקירת פלסטינים)

מעולם הקונספירציות? פרסומים כי השב"כ שכנע את אחד הנערים להצית את בית הספר הדו לשוני כדי להפליל את בנצי גופשטיין (הטענות של בן גביר המפורטת למטה , נשמעות כאילו נלקחו מחקירת פלסטינים)

על פי הפרסום שרות הבטחון הכחחע הציע לאחד הנאשמים בפרשת ההצתה בבית הפר הדו לשוני לחתום כל מגתס מפליל נגד יו"ר ארגון להבה בנצי גופשטייןתמורת הקלה בעונש וסכומיכסף נכבדים, לדבריו של אחד הנאשמים. והוסיף כי לאחר סיום החקירה הגיע אחד מאנשי השרות והציע לו את "הדיל" הצעיר דחה את ההצעה. בנצי גופשטיין בתגובה לצערי פ פוליטיקאים לוחצים על השבכ והפרקליטות ...

על פי הפרסום שרות הבטחון הכחחע הציע לאחד הנאשמים בפרשת ההצתה בבית הפר הדו לשוני לחתום כל מגתס מפליל נגד יו"ר ארגון להבה בנצי גופשטייןתמורת הקלה בעונש וסכומיכסף נכבדים, לדבריו של אחד הנאשמים. והוסיף כי לאחר סיום החקירה הגיע אחד מאנשי השרות והציע לו את "הדיל" הצעיר דחה את ההצעה.
בנצי גופשטיין בתגובה לצערי פ פוליטיקאים לוחצים על השבכ והפרקליטות והלחץ הזה נותן את אותויו מדובר בשערוריה….
עורך דינו של הצעיר איתמר בן גביר מדובר בצעד חמור שמעיד על צורת ההתנהלות של השבכ כנגד צעירים. …(המשך דבריו כאילו לקוח מחקירות פלסטינים הוא ממשיך ואומר: בכל הימים של החקירה מנעו ממני להפגש עם מרשיי , הפעילו עליהם לחץ נפשי חקירות שתי וערב, איומים שונים, מנית שינה וכל מה שאסור לעשות במדינה דמוקרטית. השבכ בפרשה זו חצה קווים אדומים ולצערי המכתב שהציעו לנאשם לחתום עליו אינו מפתיע אותי, אמר בן גביר- )

פרטים עסייסים פורסמו גם באתר רוטר.

רק היום הודו 5 עצורים שתכננו לעשות פיגוע והשבכ סיכל אותו. מעניין באילו שיטות נקטו להוציא מהם את ההודאה.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


× תשע = 63

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com