יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> מבזקים >> לאחר שהבוקר, כוחות צהל הסתערו על גן סגור ברחוב השוהדא בחברון, מנעו כניסת אמבולנס לרחוב. היו הפגנות בבית ג'אלה וברחבי הגדה לציון מותו של השר זיאד אבו עין.

לאחר שהבוקר, כוחות צהל הסתערו על גן סגור ברחוב השוהדא בחברון, מנעו כניסת אמבולנס לרחוב. היו הפגנות בבית ג'אלה וברחבי הגדה לציון מותו של השר זיאד אבו עין.

https://www.facebook.com/yaelinlondon/posts/10152417581967680?pnref=story בבורין נעצרו 2 נתפסו בכליהם סכינים. מחזום אל ג'מלה נחסם לאחר שנזרק על כוחות הצבא צינור מטען, לא היו נפגעים. הסתערות על סילוואן, ועל שכונת ג'בל אל מכבר. 2 פצועים ועצור בעימותים ליד מחנה כלא עופר. בעולם הוירטואלי- נעצר חייל שאיים על חבר כנסת עיסוואי פאריג' בפייסבוק בעיתונות הפלסטינית מפורסמת אזהרה למצטלמים, לפיה הם מדווחים שהאוייב הציוני לקח תמונות ...

https://www.facebook.com/yaelinlondon/posts/10152417581967680?pnref=story

בבורין נעצרו 2 נתפסו בכליהם סכינים. מחזום אל ג'מלה נחסם לאחר שנזרק על כוחות הצבא צינור מטען, לא היו נפגעים. הסתערות על סילוואן, ועל שכונת ג'בל אל מכבר.
2 פצועים ועצור בעימותים ליד מחנה כלא עופר.

בעולם הוירטואלי- נעצר חייל שאיים על חבר כנסת עיסוואי פאריג' בפייסבוק
בעיתונות הפלסטינית מפורסמת אזהרה למצטלמים, לפיה הם מדווחים שהאוייב הציוני לקח תמונות של מפגינים פלסטינים באל אקצה והוא משרבב אותם באתרים פורנוגרפים.

ירדן הודיעה שתשלח 5 משאיות סיוע לעזה.

בנו של אל אזהאר יצא בהצהרה כמו גם בנו של אבו מאזן= פרטים בהמשך.
ומצרים הודיעה שתפץח את מסוף רפיח 3 ימים בשבוע ובשאר הימים על פי שיקול דעתו של הצבא.
רשימה חלקית …

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


שבע + 3 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com