יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> מבזקים >> התקיפה בקונייטרה מוכיחה את הקשר ושיתוף הפעולה בין ישראל למורדים, צוטט חבר פרלמנט מהחיזבאללה בעיתון הלונדוני.

התקיפה בקונייטרה מוכיחה את הקשר ושיתוף הפעולה בין ישראל למורדים, צוטט חבר פרלמנט מהחיזבאללה בעיתון הלונדוני.

חבר ההפרלמנט, חסאן פאדאללה, מהחביזבאללה אמר היום שישי כי התקיפה בקונטיירה בה נהרגו 6 פעילי חיזבאללה מוכיחה קשר ושיתוף פעולה בשל מטרות משותפות לישראל ולמורדים בסוריה. הוא אמר את הדברים בטקס שנערך בנבטייה בדרום לבנון היום, שיתוף הפעולה אינו מתמצה בעזרה רפואית ,וצבאית אלא בא לביטוי בפעולות צבאיות ישירות, אמר. מטרתם של המורדים ושל ישראל לשבור את ההתנגדות . הוא ...

חסאן פאדלה
חבר ההפרלמנט, חסאן פאדאללה, מהחביזבאללה אמר היום שישי כי התקיפה בקונטיירה בה נהרגו 6 פעילי חיזבאללה מוכיחה קשר ושיתוף פעולה בשל מטרות משותפות לישראל ולמורדים בסוריה. הוא אמר את הדברים בטקס שנערך בנבטייה בדרום לבנון היום, שיתוף הפעולה אינו מתמצה בעזרה רפואית ,וצבאית אלא בא לביטוי בפעולות צבאיות ישירות, אמר. מטרתם של המורדים ושל ישראל לשבור את ההתנגדות . הוא הוסיף שהתקיפה מוכיחה את ההצלחה של החיזבאללה בכיפוף התוכניות של ישראל, ושהאמבק האולטימטיבי, הוא נגד היישות הציונית. הוא ציין את שמות ההרוגים בהתקפה הישראלית ואמר כי הם מתו על הגנת פלסטין. , הההגנה על ההתנגדות ועל העם הלבנוני.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


+ 1 = שתיים

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com