יום שלישי , 23 אפריל 2024
Home >> מבזקים >> האיחוד האירופאי מותח ביקורת על הקפאת כספי המיסים הפלסטינים בישראל.

האיחוד האירופאי מותח ביקורת על הקפאת כספי המיסים הפלסטינים בישראל.

אי העברת כספי המיסים של הפלסטינים היא הפרה של הסכם אוסלו, אמרה ביום ג' בערב Vdrica Mgrena והוסיפה כי העברת הכספים מחויבת מהסכם ישראל-פריז. והבהירה כי האיחוד האירופאי מעביר כספים רבים לרשות הפלסטינית לכינון מוסדות ותשתיות ואי-העברת הכספים מסכנת את התקדמות היא הביעה דאגה מכך שההסלמה בהתנהלות ישראל והפלסטינים מייצרת מתח רב באיזור ובעולם כולו. ומסכנת את ההחלטות והפתרונות שהושגו ...

אי העברת כספי המיסים של הפלסטינים היא הפרה של הסכם אוסלו, אמרה ביום ג' בערב Vdrica Mgrena והוסיפה כי העברת הכספים מחויבת מהסכם ישראל-פריז.
והבהירה כי האיחוד האירופאי מעביר כספים רבים לרשות הפלסטינית לכינון מוסדות ותשתיות ואי-העברת הכספים מסכנת את התקדמות היא הביעה דאגה מכך שההסלמה בהתנהלות ישראל והפלסטינים מייצרת מתח רב באיזור ובעולם כולו.
ומסכנת את ההחלטות והפתרונות שהושגו באמצעות מו"מ.

בתגובה לכך שפסטין החליטה לפנות לבית המשפט הפלילי הבינלאומי בהאג. בבקשה להיות חברה בו ולהגיש בקשה לבדוק חשד לביצוע פשעי מלחמה על ידי ישראל מאז יוני 2014

ישראל הקפיאה את העברת כספי המיסים שהיא גובה עבור הפלסטינים (תוך שהיא מנקה 3 אחוז עמלה ) ואף מפעילה לחץ על הקונגרס האמריקני שיפסיק את העברת התשלומים לפלסטינים.

ע"פ דיווח פלסטיני

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


8 × = שבעים שתיים

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com