יום חמישי , 28 מרץ 2024
Home >> מבזקים >> אבו מאזן אמר מוקדם היום כי בידיו הוכחות לכך שישראל מנהלת מו"מ ישיר עם חמאס. חמאס מכחישים ….

אבו מאזן אמר מוקדם היום כי בידיו הוכחות לכך שישראל מנהלת מו"מ ישיר עם חמאס. חמאס מכחישים ….

בחמאס טוענים שהצהרתו על כך שמתקיים מו"מ ישיר בין חמאס לישראל היא האשמה לא מבוססת . והתנועה הבהירה בהודעה לעיתנות כי היא מכבדת את מעמדו של אבו מאזן כנשיא ושכדאי שיחדול מלהפיץ שקרים  שחמאס הסכים להכרה במדינה עם גבלות זמניים. והוסיפו כי חמאס הודיע באופן ברור שהתנועה מתנגדת לכך  אבל עבאס מסלף את העובדות לדבריהם. ע"פ דיח פלסטיני (גם בפלסטין ...

בחמאס טוענים שהצהרתו על כך שמתקיים מו"מ ישיר בין חמאס לישראל היא האשמה לא מבוססת . והתנועה הבהירה בהודעה לעיתנות כי היא מכבדת את מעמדו של אבו מאזן כנשיא ושכדאי שיחדול מלהפיץ שקרים  שחמאס הסכים להכרה במדינה עם גבלות זמניים. והוסיפו כי חמאס הודיע באופן ברור שהתנועה מתנגדת לכך  אבל עבאס מסלף את העובדות לדבריהם.

ע"פ דיח פלסטיני

(גם בפלסטין עושים ספינים?)

Hamas: Abbas deliberately maligned and Gaza facts-Shehab said the Islamic resistance movement Hamas said Sunday that Abbas ' Declaration of the existence of secret political negotiations between Israel and Hamas is just unfounded allegations.

The movement stressed in a press statement that Abbas ' position as President of respect and stop spreading lies.
The claim that Hamas has accepted the idea of a State with temporary borders is the heart of truth, Hamas officially announced more than once rejected the idea, and told Abbas that he deliberately maligned and facts.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


9 × שש =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com