יום שישי , 19 אפריל 2024
Home >> כללי >> מהומה סביב הצטרפות הפלסטינים כחברים לבית המשפט הפלילי הבינלאומי בהאג. ובתוך כך בוחנת ההנהגה הפלסטינית את האפשרות לשינוי נוסח בקשה והגשה מחודשת למועצת הבטחון לסיום הכיבוש והכרה בפלסטין.

מהומה סביב הצטרפות הפלסטינים כחברים לבית המשפט הפלילי הבינלאומי בהאג. ובתוך כך בוחנת ההנהגה הפלסטינית את האפשרות לשינוי נוסח בקשה והגשה מחודשת למועצת הבטחון לסיום הכיבוש והכרה בפלסטין.

הפלסטינים הגישו הצעה לבחון חשדות של הפרת החוק הבינלאומי וביצוע פשעי מלחמה של ישראל מה- 13-14 עת חטיפת הנערים בגוש עציון. ובמהלך צוק איתן, על פי מקורות ICC מבקשים הפלסטינים חקירה גם בנושאים הקשורים הקשורים להרחבת הבנייה בהתנחלויות הנחשבת בלתי חוקית על פי האמנה הבינלאומית, יש לציין שהשגריר הפלסטיני לאום, הגיש בקשה לקבל את הרשות, לחברה מן המניין בבית הדין ...

הפלסטינים הגישו הצעה לבחון חשדות של הפרת החוק הבינלאומי וביצוע פשעי מלחמה של ישראל מה- 13-14 עת חטיפת הנערים בגוש עציון. ובמהלך צוק איתן, על פי מקורות ICC מבקשים הפלסטינים חקירה גם בנושאים הקשורים הקשורים להרחבת הבנייה בהתנחלויות הנחשבת בלתי חוקית על פי האמנה הבינלאומית, יש לציין שהשגריר הפלסטיני לאום, הגיש בקשה לקבל את הרשות, לחברה מן המניין בבית הדין הבינלאומי. ד"ר סאיב עריקאת התבטא מוקדם יותר ואמר כי פלסטין תהיה חברה מלאה בההבית הדין הבינלאומי הפלילי כבר במרץ.
ארה"ב:לבקשת הפלסטינים להצטרף להאג, תהיינה השלכות, אם הפלסטינים יתעקשו לפנות להאג זה ישפיע על הסיוע לרשות.
נתניהו: על בית המשפט הבינלאומי לדחות את פנייתם לICC כיוון שפלסטין אינה מוגדרת כמדינה והוסיף כי הרשות הינה יישות התומכת בטרור.
עידכון שבת: גורם ישראלי אמר לסוכנות הידיעות "רויטרס" כי ישראל מחפשת דרכים להעמיד לדין בכירים פלסטינים על פשעי מלחמה בארה"ב ובמדינות נוספות, בתגובה לצעדי ההצטרפות הפלסטיניים לבית המשפט הבינלאומי בהאג. הגורם אמר כי המנהיגים הפלסטיניים "צריכים לפחד מצעדים משפטיים" אחרי החלטתם לחתום על אמנת רומא.
"ישראל שוקלת את האפשרויות לתביעה נרחבת בארה"ב ובמקומות אחרים" נגד הנשיא ובכירים נוספים.
עידכון שבת: קנדה מגנה את המהלך הפלסטיני
בישראל החליטו(כענישה?) לעכב את העברת כספי המיסים שנאספים עבור הפלסטינים, סילבן שלום, הציע לקזז את חוב החשמל מהם.
סאיב עריקאת טען כי ההחלטה הישראלית הינה ענישה קולקטיבית ופשע מלחמה.

בתוך כך אמר דוברו של הנשיא הפלסטיני אבו רודינה, כי הרשות בוחנת את האפשרות להגיש בקשה מחודשת, לאחר שההצעה שהוגשה השבוע לא עברה ברוב קולות בהצבעה באו"ם , עם תיקוני נוסח למועצת הבטחון , לסיום הכיבוש, הכרה במדינה פלסטינית בגבולות 67 שבירתה מזרח ירושלים.

תגובות

תגובות

One comment

  1. יודונאצים.
    הרי כל כדור שיורה האוייב שלנו נחשב לטרור וכל רצח שאנו מבצעים באיש אישה או ילד נחשב ל"מלחמה בטרור", לאן עוד רוצים להגיע היודונאצים שלנו ?
    את ה"טרוריסטים" "שלהם" שפטנו גם שפטנו ושיפטננו וקרענו להם אתך התחת ולא נשאר פלשתינאי שלא עשה "מילואים" בבתי הסוהר שלנו על שהוא "טרוריסט" או חבר של טרוריסט, או חבר ארגון טרור, או תומך טרור, אין לנו אוייבים רק טרוריסטים ואנחנו רק מנקים את העולם מהטרוריסטים וליתר ביטחון רוצחים את הטרוריסטים כשהם עוד תינוקות, שלא יגדלו להיות טרוריסטים יותר גדולים.
    ליבוביץ צדק, השחר הזהוב הציוני.
    ביבי נתניהו הוא גדול הטרוריסטים בעולם היום, יותר מדע"אש עלובי הנפש.
    רק בניו ותלמידיו הסרוחים מסריחים יותר ממנו ואין אדם מתקנא בבנו ותלמידו.
    הציונות מתה, זיג הייל, היידה ביבי.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


4 + = שבע

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com