שבת , 20 אפריל 2024
Home >> כללי >> חמאס לא ארגון טרור. בית הדין האירופאי לזכויות אדם של אירופה, הודיע כי יוציא את חמאס מרשימת ארגוני הטרור.

חמאס לא ארגון טרור. בית הדין האירופאי לזכויות אדם של אירופה, הודיע כי יוציא את חמאס מרשימת ארגוני הטרור.

עידכון : 17.12. לאחר שבית הדין לזכויות אדם של אירופה מרשימת ארגוני הטרור. בחמאס מברכים על ההחלטה. בכיר חמאס עינת אל רישק מברחכים על ההחלטה של בית המשפט של האיחוד האירופי ורואים בה תיקון לשגיאה ועוול שנעשה לתנועת החמאס שהינה תנועה לשחרור לאומי. אבו מרזוק אמר על ההחלטה: זהו נצחון לכל מי שתומך בזכותו של העם הפלסטיני להתנגד לכובש. בכירי ...

החלטה להסיר את חמאס מרשימת ארגוני טרור
עידכון : 17.12. לאחר שבית הדין לזכויות אדם של אירופה מרשימת ארגוני הטרור. בחמאס מברכים על ההחלטה. בכיר חמאס עינת אל רישק מברחכים על ההחלטה של בית המשפט של האיחוד האירופי ורואים בה תיקון לשגיאה ועוול שנעשה לתנועת החמאס שהינה תנועה לשחרור לאומי. אבו מרזוק אמר על ההחלטה: זהו נצחון לכל מי שתומך בזכותו של העם הפלסטיני להתנגד לכובש.
בכירי חמאס נוספים הגיבו להוצאת התנועה מרשימת ארגוני הטרור.
דובר חמאס פוזי פאהום : הסרת שם התנועה מהרשימה היא נצחון לתנועה ולעמנו, ולמי שתומך בפלסטין.
סלאח ברדוויל: ההחלטה להסיר את שם התנועה מרשימת ארגוני הטרור, היא תיקון עוול שנעשה ב2003 כשהכריזו עליה הקורבנות כארגון טרור במקום לעצור את הכיבוש והגיכוי שלו.
עידכון: הערב אמר ראש צוות המומ של הרשות נימר חמאד, כי הסרת חמאס מרשימת ארגוני הטרור תקל על שיקום עזה. ואנו מקווים למעורבות חמאס בפעילות הפוליטית של הממשלה הפלסטינית .

לעומתם יו"ר הכנסת " האיחוד האירופאי איבד את הראש" יולי אידלשטיין הגיב להסרת הארגון מרשימת ארגוני הטרור כעיוורון ואיבוד ראש. ושהסרתו מלמדת על אטימות ועיוות מוסרי המהווה פרס לטרור האיסלאמי הקיצוני המכה בכל מקום בעולם לרבות אירופה עצמה. אין גבול לבושה?. אני מקווה שהעוול יתוקן ומהר. אמר. בפוסט נפרד תגובות דיפלומטים ישראלים למהלך.

22:00 ארה"ב דוברת המדינה ג'ן סאקי: האיחוד האירופאי צריך להמשיך עם הסנקציות נגד חמאס כארגון טרור" (afp)

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


4 − שתיים =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com