יום שישי , 26 אפריל 2024
Home >> כללי >> דיווח פלסטיני ישראל תעביר את גופותיהם של רסאן ועודאי אבו ג'מל שבצעו את הפיגוע בבית הכנסת בירושלים למשפחותיהם .

דיווח פלסטיני ישראל תעביר את גופותיהם של רסאן ועודאי אבו ג'מל שבצעו את הפיגוע בבית הכנסת בירושלים למשפחותיהם .

לאחר פגישות שהתקיימו בין אביו של עודאי אבו ג'מל ועורך דינם של שתי המשפחות ישראל הסכימה להעביר למשפחות את הגופות בתנאי שהם יקברו לא יאוחר מיום א' בנוכחות לא יותר מאשר 40 איש בבית הקברות East Sawahrah cemetery במזרח ירושלים. המשפחה נתבקשה להפקיד 20 אלף שח ערבון לעמידה בתנאים. עוד לא נמסרו פרטי מועד העברת הגופות. השניים , בני דודים ...

לאחר פגישות שהתקיימו בין אביו של עודאי אבו ג'מל ועורך דינם של שתי המשפחות ישראל הסכימה להעביר למשפחות את הגופות בתנאי שהם יקברו לא יאוחר מיום א' בנוכחות לא יותר מאשר 40 איש בבית הקברות East Sawahrah cemetery במזרח ירושלים. המשפחה נתבקשה להפקיד 20 אלף שח ערבון לעמידה בתנאים. עוד לא נמסרו פרטי מועד העברת הגופות.

השניים , בני דודים שבצעו את הפיגוע בבית הכנסת בהר- נוף , 18.11.14 בהם נהרגו 5 איש ארבעה מתפללים ושוטר . השניים נורו ומתו בעת ההשתלטות על הארוע, עוד באותו יום הודיע מפכל המשטרה דנינו לראש העיר ירושלים , כי גופותיהם לא תועברנה למשפחותיהם, כדי שלא יזכו ללוויות כבוד, ולא תתקיימנה עצרות כבוד לכבודם. המשפחות , באופן ישיר ובאמצעות עורך דינם, פעלו כל העת מול הרשויות לשנות את ההחלטה.
אביו של עודאי אף ביקש מהצעירים בג'אבל אל מכבר שלא לערוך הפגנות מחאה בעניין, עד שתוחזרנה הגופות ואכן, למעט נסיון להקים עצרת כזו באחד מימי שישי ברחבת אל אקצה שנפסקה לבקשת האב לא התקיימו עצרות בעניינם.

01:18 דיווח פלסטיני: ישראל החליטה להעביר את הגופות למשפחות בשעות הקרובות.
מפכל המשטרה דנינו, שהתנגד להעברת הגופות אמר מוקדם יותר כי החזרת הגופות היא הפניית עורף למשפחות הנרצחים.

הועברו גופות המחבלים ובשעה זו הם נקברים בבית הקברות בסחווארה בהתאם לתנאים שהציבה ישראל 0210

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


× 7 = עשרים אחד

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com