יום שישי , 29 מרץ 2024
Home >> כללי >> בעולם מציינים את יום השואה הזדמנות מצויינת לדבר על עלייה באנטישמיות ולהשוות את האיסלם לנאציזם. הקלות הבלתי נסבלת של הסטטיסטיקה.

בעולם מציינים את יום השואה הזדמנות מצויינת לדבר על עלייה באנטישמיות ולהשוות את האיסלם לנאציזם. הקלות הבלתי נסבלת של הסטטיסטיקה.

חוק השנאה ב- אנטישמיות בעולם נקבע על ידי הקורבן, כמעט כמו חוק ההטרדה המינית המיוחד רק לישראל. הקורבן קובע ! סיפור קטן: בעת מגורי בלונדון, שתי בנותי כשהיו צעירות מאוד ארחו חברה שהגיעה אלינו מהודו, היה לה מראה אסיאתי. הם חזרו מטיול באוטובוס. ובתחנה עמדו חבורת פושטקיות בלונדיניות כהלכה. הסטטיסטיקה הבריטית כבר אז דברה על אכזריות של בני נוער ובנות ...

חוק השנאה ב- אנטישמיות בעולם נקבע על ידי הקורבן, כמעט כמו חוק ההטרדה המינית המיוחד רק לישראל. הקורבן קובע ! סיפור קטן: בעת מגורי בלונדון, שתי בנותי כשהיו צעירות מאוד ארחו חברה שהגיעה אלינו מהודו, היה לה מראה אסיאתי. הם חזרו מטיול באוטובוס. ובתחנה עמדו חבורת פושטקיות בלונדיניות כהלכה. הסטטיסטיקה הבריטית כבר אז דברה על אכזריות של בני נוער ובנות נוער במיוחד בחבורות הרחוב.  ואצל הבריטים יותר מאשר אצל בני נוער אחרים באירופה. כידוע, בבריטניה בכל שכונה יש גם בתים של ה"קנסיל", כמו עמידר הישראלית, אבל מתפקדים וגם יחסית לישראל ממוקמים בשכונות מצויינות ושוב לעין ישראלית הם יכולים להראות  כמו שכונת וילות , כי כמה שזה נורא, זה נראה יותר טוב משכונות שנחשבות ממש טובות בישראל, אבל מטבע הדברים יש בבתים האלה, יותר פשיעה, עוני ואלימות. (כן יש גם מקומות שזה נראה זוועה בהם). מכל מקום, החבורה התחילה להתעמת עם הבנות כי האורחת הסתכלה עליהן,  והאורחת שלא הכירה את מנהגי אנגליה- ולא הכירה את החוק של לא לענות. נכנסה לויכוח אתם, "אל תסכתכלי עלינו" , "אל תסתכלו עלי"…משהו בסגנון… ואז הן אמרו לה: "תחזרי למקום שבאת ממנו"… לא היה עליה שום סממן יהודי, גם לא על הבנות שלי שנראות אנגלוסקסיות למהדרין.

האוטובוס הגיע, וגם החבורה שלהן עלתה עליו וגם בנותי והאורחת שלהן. נדמה היה שהכל עבר . ובאוטובוס הן לא פנו אליהן יותר. (מצלמות האח הגדול כבר היו מותקנות באוטובסים הלונדוניים)

וכשבנותיי ירדו מן האוטובוס החבורה ירדה אחריהן ועקבה אחריהן ותקפה אותן. טוב הסיפור הפך להיות אלים ומזעזע. עד ששכן יצא והן ברחו, והוא ליווה את הבנות שלי והאורחת הביתה. זה ממש היה ארוע טראומטי אבל על כך בפוסט אחר.

במקרה למחרת , היתה לי פגישה עם וועד ההצלה היהודי, http://www.nrg.co.il/online/1/ART1/436/554.html  ועוד המומה מהארוע שקרה, ספרתי להם על התקיפה.

מייד המשפט- "תחזרי לאיפה שבאת ממנו" הצית אצלם את הרצון לדווח על הארוע כאנטישמי.

ההסבר שקבלתי היה: אם הקורבן מרגיש שהותקף על רקע של שנאה. זה נכנס לסטטיסטיקה של פשע שנאה- אנטישמיות

אני כמובן, לא דווחתי על המקרה, הנערה שבכלל לא הותקפה בשל יהדותה, לא נראית יהודיה והיא אינה ישראלית, לא הותקפה בשל היותה יהודיה או ישראלית…אבל בקלות יכלה להיכנס לסטטיסטיקה.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


3 + = עשר

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com