יום חמישי , 25 אפריל 2024
Home >> כותבים >> המקליד המהיר מקהיר >> מיליוני בני אדם משוחררים ממחנות השעבוד וההשמדה הנאצית

מיליוני בני אדם משוחררים ממחנות השעבוד וההשמדה הנאצית

מדבר המוות הנאצי הזמן: קיץ 1945 המקום : מזרח אירופה הכותב : המקליד המהיר מקהיר מהפך היסטורי התרחש בקיץ 1945, חיסול הרייך השלישי שיחרר מילינוי אירופיים ממכונת המוות הנאצית. באותו עת אירופה הייתה מלקקת את פצעיה שנגרמו עלידי מפלצת המוות הנאצית, ובמהלך הרבה אירועים היסטוריים אספר לכם דווקא על אירוע מרגש מאוד שקרה במעבר גשר הידידים במדבר המוות הנאצי במזרח ...

מדבר המוות הנאצי

הזמן: קיץ 1945
המקום : מזרח אירופה
הכותב : המקליד המהיר מקהיר
מהפך היסטורי התרחש בקיץ 1945, חיסול הרייך השלישי שיחרר מילינוי אירופיים ממכונת המוות הנאצית. באותו עת אירופה הייתה מלקקת את פצעיה שנגרמו עלידי מפלצת המוות הנאצית, ובמהלך הרבה אירועים היסטוריים אספר לכם דווקא על אירוע מרגש מאוד שקרה במעבר גשר הידידים במדבר המוות הנאצי במזרח אירופה.
עוד לא הסתיימה מלחמת העולם השנייה באירופה עבור אלה הניצולים שמהלכים כיחידים וזוגות וקבוצות, הם הולכים ביערות ושדות אירופה יומם ולילה, עוברים את הרמות, העמקים והעיירות, ישנים בבורים והשרידי הערים ההרוסים, המוות רודף אחריהם, ולא כולם שורדים.
הנה בא היום שחיל ההנדסה של צבא ארה"ב הקים את הגשר הזה על נהר האלבה לאפשר לאלה לעבור למערב אירופה, הנהר הגועש הזה הוא שהפריד את איזור כיבוש ברית המועצות מהאיזור של בעלות הברית .
הנהר הגועש הזה היה מחסום שבלתי אפשרי להמוני הצרפתיים ושאר האירופיים הניצולים בעלי הנפשות ההרוסות שנכפה עליהם להמשיך בנסיעתם באירופה במהפך ההיסטורי הזה, לחצות אותו.
נהר האלבה בשבילם היה רמז ניצחי. על הגדה האחרת נמצאה הדרך שחלמו עליה בלילות השעבוד במחנות ההשמדה. עבורם נהר האלבה הוא הדרך למולדת.
למעט מאוד מהם נשארת תדמית המולדת כמו שנמצא בזכרון שלו, בית, בגדים נקיים , אוכל חם, העיתון שקורא, השדה שעובד בו.
המולדת בשביל רבים מהניצולים היא מילה ריקה מתוכן, המולדת שלהם הפכה לערמות של הריסות במדבר המוות שהנאצי, אבל כולם היו מתגעגעים אליו.
קשה להבדיל בין ניצולי מכונת ההשמדה הנאצית בגלל הרעב והדיכוי, אי אפשר להבדיל בין גבר לאישה, להבדיל גיל מגיל, השיער של הנערות בנות העשרים הפך ללבן, העור שלהן הפך למקומט, והמבוגרים נראים כאילו שרידי יצור שהיה פעם בן-אדם שאבד צלם אנוש.
הם התקרבו לגשר ומצאו הקצינים הצרפתיים מושטים להם את הידים בדרך לחופש.

תגובות

תגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*


חמש × 4 =

WP2FB Auto Publish Powered By : XYZScripts.com